عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
رهبرانقلاب، صبح امروز در دیدار مداحان
این همه مداح و ذاکر اهل‌بیت یک ذخیره و موجودی ارزشمند است. اگر این ذخیره باطل و بی‌اثر بماند ظلم شده، اگر این سرمایه را نداشتیم، مسئولیتمان به این سنگینی نبود. اما این سرمایه هست و برای انقلاب و اسلام و سیدالشهدا و فاطمه زهرا است. از این سرمایه باید در راه اهداف حسینی و فاطمی استفاده شود.

عقیق: در خجسته سالروز ولادت ام‌الائمه حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام از سراسر کشور صبح امروز (سه شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) به مدح و ثنای خاندان عصمت و طهارت پرداختند.
در ادامه بخش هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب را بخوانید:
این همه مداح و ذاکر اهل‌بیت یک ذخیره و موجودی ارزشمند است. اگر این ذخیره باطل و بی‌اثر بماند ظلم شده، اگر این سرمایه را نداشتیم، مسئولیتمان به این سنگینی نبود. اما این سرمایه هست و برای انقلاب و اسلام و سیدالشهدا و فاطمه زهرا است. از این سرمایه باید در راه اهداف حسینی و فاطمی استفاده شود.
آن چیزی که امروز پیش پای ملت ماست، تبیین معارف انقلاب اسلامی است. این کار از شما [مداحان] برمی‌آید.
بارها گفتم، گاهی یک قصیده، یک غزل و یک بیت ِشما به قدر یک سخنرانی می‌تواند در مخاطبتان اثر بگذارد.
شعر با مضمون اسلامی و قرآنی و -به بیان شما- فاطمی و حسینی بخوانید.
 اهداف انقلاب را با فکر روشن در شعر بگنجانید و آن را با صدا و لحن خوش در جلسه القا کنید. این کار در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیقی خواهد داشت.
 دشمنان حقیقت و دین خدا، تازه به وجود نیامده‌اند و از آغاز، حضور و صف‌آرایی داشتند. امروز هم، همان صف‌آرایی هست و بعد از این هم خواهد بود. امروز شما در همان صفی هستید که ابراهیم، موسی، عیسی و پیامبر اسلام(ص) در آن قرار داشتند. اگر صف خود را نشناسیم دچار اشتباه میشویم.
 امروز هم پرچمی که در آسیا، اروپا و آمریکا و هر نقطه عالم در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده، همان پرچمی است که در مقابل ابراهیم، موسی، عیسی و پیامبر اسلام(ص)  قرار گرفته بود.
دشمنان نابود شدند و پیامبران زنده‌اند. علت زنده ماندن راه پیامبران این است که خدا به آنان فرمود إِنَّنِي مَعَكُما أَسْمَعُ وَ أَرى‌ نترسید واهمه نکنید و دچار اشتباه نشوید. خدا باشماست.
 هرکس به این وعده‌ی الهی باور ندارد، به این #۴۰سال نگاه کند که دشمنان ما که مرکز قدرت دنیای مادی بودند، با همه‌ی وجود در مقابل این انقلاب ایستادند و هرکار توانستند کردند.
 بعد از ۴۰ سال آنها ضعیف‌تر از روز اولند و ما قوی‌تریم. این نشان میدهد خدای متعال با ماست؛ اما یک شرط دارد که با خدا باشید. ان تنصرالله ینصرکم. این درس را امام خمینی(ره) به ما داد. میگفت با خدا باشید و خودش با خدا بود.
از افتخار مداحی اهل بیت به بهترین وجه استفاده کنید و مردم را به سمت اهداف انقلاب و به سمت ایجاد دنیای مومن و سالم و امن و امان هدایت کنید؛ دنیایی که به معنای واقعی مزرعه آخرت باشد؛ هم رفاه مادی، هم شوکت بین‌المللی و هم بهجت معنوی. ما دنبال این هستیم و هرکدام وظیفه‌ای داریم.
 در این برهه به‌خصوص روی مسئله #خانواده تأکید کنید. دشمن بشریت تصمیم گرفته خانواده را از بین ببرد. از صد سال پیش تصمیم گرفتند خانواده را از بین ببرند؛ این ازدواج‌های سخت و دیرهنگام و فرزندآوری کم، این ازدواج به تعبیر زشتشان سفید که سیاه و غلط است و از بین بردن حیا و عفت از برنامه‌های دشمن است.
شما مقابله با این‌ها را وظیفه خود قرار دهید. به ترویج طهارت و پاکیزگی #جوانان کشور همت بگمارید که از بهترین کارها برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین