عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
«دخترای خوب»، دربردارنده ۲۰ قصه از ۱۸ دختر شاخص در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.
عقیق:مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، جهت ترویج و الگو سازی و معرفی دختران شاخص انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اقدام به طراحی و اجرای پروژۀ شناسایی، جمع‌آوری و تدوین زندگی‌نامه و رفتارهای جمعی از این دختران که عموماً شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برخی از آنان شهید جبهه مقاومت جهان اسلام هستند کرد که به تازگی منتشر شد.

این مجموعه فعلاً در چهار جلد طراحی شده و در هر جلد آن، پنج قصه از رفتار، سبک زندگی و مجاهدت‌های این دختران ارائه شده است. در این چهار جلد و مجموعاً 20 قصه، 18 دختر شاخص معرفی می‌­شوند. سنین این دختران شهید و شاخص و روایتی که از زندگی آنها انتخاب شده است، متناسب با دختران نوجوان و جوانی است که نیاز به الگوهای برجسته و درخشان دارند تا با اقتدا به آنان، به زندگی توام با سعادت و رستگاری دست یابند.

این دختران و بانوان شاخص توانسته‌­اند در قرن جاهلیت نوین و ماده‌گرایی فاقد معنویت، رفتار و سبک زندگی و مجاهدت‌های زنان الگو و شاخصی چون حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) را دنبال کرده و به جایگاه رفیع و درجه متعالی برسند. اجرای این پروژه، گردآوری و تدوین آن را محسن بغلانی برعهده دارند. طراحی و صفحه آرایی آن را نیز امیر خلیلی فرد انجام داده است.

جلد اول این مجموعه با عنوان «متولد مهر»، در قطع رقعی، 56 صفحه و با قیمت  7000 تومان و جلد دوم نیز با عنوان «میوه درخت کاج»، در قطع رقعی، 48 صفحه و با قیمت 6000 تومان منتشر شده است. «پروانه شو»، جلد سوم این مجموعه نیز در قطع رقعی، 48 صفحه و با قیمت 6000 تومان و جلد چهارم هم با عنوان «مسافر آسمان» در قطع رقعی، 56 صفحه و با قیمت  7000 تومان منتشر شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین