عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
آیت‌الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان که سال‌ها در این استان خدمت کرده بود، امروز از طریق تریبون نماز جمعه، رسما از مردم استان خداحافظی کرد.
عقیق: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، ظهر دیروز در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان، با بیان این که دولت عربستان با حمایت کشورهای غربی و آمریکا می‌خواست از طریق کشورهای همسایه به ایران ضربه بزنند که حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان از این دست بود، اظهار داشت: دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ولیعهد عربستان سعی کرد تا با ایجاد یک هسته مقاومت و اتحاد جمعی پاکستان را در کنار خود برای ضربه زدن به ایران داشته باشد، افزود: 27 شهید حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان یکی از برنامه های سفر بن سلمان برای ایجاد تنش و ناامنی در ایران بود.

امام جمعه زاهدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب به زیبایی در بیانیه ای به گام دوم انقلاب اشاره و در آن به هفت محور اساسی که در پیشرفت جامعه تاثیر گذار است، اشاره فرمودند و با مخاطب قرار دادن نسل جوان آینده و پیشرفت این نظام را در دست آنان دانستند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دهه پنجم انقلاب بیانیه‌ای را مطرح کردند که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت:  انقلاب اسلامی در این چهل سال فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرد، تلخی و شیرینی‌های بسیاری را تجربه کرد اما همیشه رو به جلو و پیشرفت بود.

امام جمعه زاهدان با مردم خداحافظی کرد

آیت‌الله سلیمانی که سال‌ها در این استان خدمت کرده بود امروز و از طریق تریبون نماز جمعه رسما از مردم استان به ویژه شهر زاهدان خداحافظی و از امامت جمعه کناره گیری کرد.

امام جمعه زاهدان، علت کناره گیری خود را عمل به تفکر زیبای مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌گرایی اعلام کرد و گفت: البته چون بنده نماینده خبرگان رهبری هستم، قطعا تا پایان دوره پیگیر مسائل  استان خواهم بود و بعضی از کارها را از طریق حوزه نمایندگی تعقیب می‌کنم.

وی بیان کرد: از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و حلالیت می‌طلبم. کاستی‌ها، ضعف‌ها و نارسایی ها را بر من ببخشید و هرکجا هستم دعاگوی لطف مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان خواهم بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
گزینه‌های احتمالی امام جمعه جدید اهواز را بیشتر بشناسیم

http://www.raheshalamche.com/paper/subject/130783/a

کانال رسمی راه شلمچه : @shalamchenews
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین