عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
آیت الله ملکوتی:
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خصوصیات اخلاقی مرحوم آیت الله مؤمن گفت: علت علاقه مردم شهر مقدس قم و طلاب و حوزه علمیه به آیت الله مؤمن دلیل تقوا و انقلابی بودن و همچنین ساده زیست بودن ایشان بود.
عقیق: آیت الله علی ملکوتی در گفت و گویی اظهار داشت: آیت الله مؤمن انسانی متواضع و فاضل و انقلابی بود و پیش از انقلاب اسلامی تبعید شد اما دست از مبارزه علیه شاه برنداشت.

وی افزود: آیت الله مؤمن تقریرات درس محقق داماد را داشت وانسان با فضلی بود و فوت ایشان ضایعه ای بزرگ برای حوزه‌های علمیه و تشیع است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت الله مؤمن بیان کرد: علت علاقه مردم شهر مقدس قم و طلاب و حوزه علمیه به آیت الله مؤمن دلیل تقوا و انقلابی بودن و همچنین ساده زیست بودن ایشان بود.

استاد حوزه علمیه ساده زیستی را یکی از خصوصیات اخلاقی آیت الله مؤمن دانست و ادامه داد: به شهادت همگان وضعیت زندگی آیت الله مؤمن از نظر مادی نسبت به گذشته و پیش از انقلاب هیچ تغییری نکرد.

آیت الله ملکوتی با تاکید بر لزوم الگوگیری طلاب از آیت الله مؤمن خاطرنشان کرد: طلاب باید در زندگی خود از این عالم دینی تبعیت کرده و ادامه دهنده راه ایشان باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین