عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۲۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
یک مبلغ دینی با فراگیری زبان کره‌ای و آموزش آن به بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان در نظر دارد موجی تازه برای انتشار معارف اهل بیت (ع) در شبه جزیره کره؛ به خصوص کره جنوبی راه بیاندازد.
عقیق:با گسترش فعالیت‌های فرقه‌ای مسیحی تبشیری در جهان به خصوص در شبه قاره کره و با توجه به مهجوریت تعالیم اسلام و اهل بیت (ع) در این منطقه و نیز مواجهه علمی با هجمه‌های گوناگون و دامنه‌دارفرهنگی صهیونیسم مسیحی و یهودی، مرکزی به صورت تخصصی شکل گرفته است که ضمن آموزش زبان و فرهنگ مردمان آن منطقه، راه‌های ترویج اسلام و معارف قرآن و اهل بیت (ع) به علاقه‌مندان بیان می‌کند.

 

تعدادی از مبشرین کره‌ای

در واقع تربیت مبشرین کره‌ای به شکل وسیع و حضور آشکار و نهان آن‌ها در کشورهای اسلامی بالاخص در خاورمیانه نشان از برنامه مدون صهیونیست‌ها دارد.(خبری که درباره اعزام مبشرین کره‌ای به سراسر جهان به خصوص آسیا منتشر شده است) بنابراین مدرسه اسلامی زبان و فرهنگ کره در راستای فعالیت‌های خود تلاش می‌کند که با این هجمه فرهنگی مقابله کند و با تربیت نیروی انسانی و ابزارهای و روش‌های مورد نیاز برای تبلیغ اسلام در کره را این خلاء را پر کند.

مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره‌ای که به همت حجت‌الاسلام مهدی منصوی‌خواه از دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه قم و از کارشناس عرفان‌های نوظهور به ویژه کابالا در سال ۹۵ تأسیس شده و تا کنون بیش از ۱۰ دوره مختلف زبان کره را با حضور جوانان، دانشجویان و طلاب برگزار کرده است که حاصل آن تربیت ۱۰۰ متخصص آشنا به زبان کره است.

البته این فعالیت‌ها تنها به برگزاری کلاس آموزش زبان منتهی نشده است و حجت‌الاسلام منصوری خواه ضمن حضور در کشور کره جنوبی، به عنوان اولین مبلغ شیعه در شبکه کره‌ای kbs حضور یافته و به سؤالات کره‌ای‌ها درباره اسلام پاسخ داده است.

 

 

حجت‌الاسلام منصوری‌خواه با بیان اینکه تمامی زبان آموزان این مدرسه با نمرات درخشان موفق به کسب مدرک بین‌المللی تاپیک از سفارت کره شده‌اند، ابراز می‌دارد: از دیگر دستاوردهای این مدرسه، مدیریت تمامی فعالیت‌های اسلامی و تبلیغی با موضوع کره در کشور است، البته تمامی فعالیت‌های اسلامی در حال اجرا با موضوع کره در کشور به گونه‌ای با مؤسسه ما مرتبط است.

 

 

در ادامه فیلمی از تبلیغ دین اسلام توسط یک بانوی ایرانی در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به زبان کره‌ای را مشاهده می‌کنید:

 

 

بر این اساس، علاقه‌مندان برای آموزش زبان کره‌ای با هدف نشر معارف اهل بیت (ع) می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

به گزارش فارس،‌ جریان تبلیغ و تبشیر مسیحیت بدون در نظر گرفتن اختلافات فرق و مذاهب مسیحی با ‏تشکیل اردوگاه صلیبی در سطح جهان با تمام امکانات اقدام به جذب مسلمانان و پیروان ‏دیگر ادیان می‌کنند‎.‎

این جریان در قالب تشکل‌های فرقه‌ای از جمله کلیساهای خانگی (کلیسای محرمانه) ‏محافل محرمانه و فرقه‌های صلیبی با ارتباط‌گیری مستقیم با سرشاخه ها که معمولا در ‏تهران و بعضاً کشورهای خارجی و اخذ کمک مالی و ... در سطح تقریباً گسترده اقدام تبلیغی ‏می‌‌کنند و متأسفانه موفق به جذب تعدادی از مسلمانان شده‌اند.

لازم به ذکر است که ‏اقلیت مذهبی پروتستان و منشعب آن جیززانلی یکی از مهمترین دغدغه‌های کارشناسان ‏حوزه فرهنگ در حوزه اقلیت‌های دینی است.‎ ‎این اقلیت مذهبی با وابستگی به خارج از کشور و هدایت مستقیم از سوی جریان ‏پروستانتیزم بین‌الملل، سیاست‌های تبلیغ و تبشیر آنان را پیگیری می نمایند از معضلات جدی ‏حال و آینده حوزه فرهنگ خواهد بود‎.‎

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسیحیت تبشیری می‌توانند از اینجا، اینجا، اینجا و اینجا اقدام کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین