عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کانون مداحان و شاعران آئینی کشور:
کانون مداحان و شاعران آئینی کشور در بیانیه‌ای ضمن محکومیت فاجعه تروریستی زاهدان این جنایت را سبب ایستادگی بیشتر مردم در برابر دشمنان دانست.
عقیق: درپی فاجعه تروریستی زاهدان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی کانون مداحان کشور در بیانیه‌ای این جنایت را محکوم و برای شهدا علو درجات را مسئلت کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است

بسمه تعالی
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر دشمنان زبون ایران اسلامی در عملیاتی تروریستی با به شهادت رساندن جمعی از حافظین و پاسداران عزیز مرزهای میهن اسلامی‌مان، برگ‌سیاه دیگری بر دفتر کفر و نفاق خود افزودند.

این عملیات کوردلانه، نشان از عصبانیت دشمنان از ایستادگی و همدلی مردم شریف ایران و به زعم باطلشان التیامی بود به زخمی که همین ملت علیرغم همه فشارهای اقتصادی و توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی، باحضور پرشور و شعورشان در جشن چهل سالگی انقلاب بر پیکر نحسشان وارد کرده است.

این جنایت تلخ و جانکاه در آغازین روزهای دهه پنجاه انقلاب شکوهمند اسلامی، خط بطلان بر جریان‌های تکفیری و استکبار جهانی بود که البته ما را به ایستادگی و پایداری در برابر آنان منسجم و مصمم‌تر خواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه محترم مداحان و شاعران آئینی کل کشور، مراتب تأثر عمیق و همدردی خود را به پیشگاه ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار آن عزیزان، ملت شریف و شهید پرور ایران، عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان بهبود مجروحان و آسیب دیدگان را مسألت می‌نمایم.

جامعه مداحان و شاعران آئینی ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه، از مسئولان می‌خواهد مطالبه رهبر عزیز انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را تا احقاق حق مردم همیشه در صحنه ایران و افشای چهره عاملان سنگدل این جنایت مجدانه پی‌گیر باشند.
«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون»

مصطفی خورسندی
رییس کانون مداحان و شاعران آیینی کشور و مدیرعامل خانه مداحان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین