عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال خواب دشمنان این کشور و نظام را آشفته کرد و لرزه بر اندام آن‌ها انداخت و این حضور مردم، نشست لهستان را با هرنتیجه ای که باشد به شکست کشاند.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار کوتاهی با عده‌ای از طلاب با اشاره به بیانات و آرمان‌های امام راحل (ره) اظهار داشتند: اسلامیت و جمهوریتی که امام بزرگوار برآن تاکید داشته‌اند در مواقع حساس خود را نشان دادند.

ایشان در ادامه گفتند:  اینکه امام خمینی (ره) بر روی اسلام تاکید می‌کردند برای این بود که مسلمانان روحیه ذلت پذیری ندارند و هر کجا ظلم و ستم ببیند بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی مقابل مستکبرین می‌ایستند و اجازه زورگویی نخواهند داد.

حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن دشمن‌شکن خواندن راهپیمایی 22 بهمن، این حضور گسترده مردمی در چهل سالگی انقلاب را منحصر به فرد دانسته و فرمودند: مردم در راهپیمایی 22بهمن با یک وحدت و همبستگی نشان دادند که با عزت و سربلندی و اقتدار پشت نظام و انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و به هیچ کشوری اجازه جسارت نخواهند داد.

این مرجع تقلید بیان داشتند: مردم عزیز خواب دشمنان ملت را آشفته کردند و نشست سران کفر و دشمنان ایران را در هرکجا چه لهستان یا هر نقطه دیگر که باشد و هر نتیجه‌ای که بخواهند بگیرند از پیش به شکست کشاندند.

 

معظم‌‌له با اشاره به جنایت صورت گرفته اخیر گفتند: دنیای استکبار کشتن کودک شش ساله را نمی‌بیند و حاکمان قبیله‌ای آن کشور را مجریان حقوق بشر معرفی می‌کند، ولی ایران ما را با داشتن این مردم غیرتمند و مدافع نظام و انقلاب را ناقض حقوق بشر معرفی کردند؛ البته که آشکار است با این قضاوت خود را رسوا نمودند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند گفتند: این مردم با ندای رهبری و با اعتقاد دینی و مذهبی آمدند؛ قدر مردم خصوصاً جوانان را بدانید و آگاه باشید که وظیفه شما در مقابل این مردم بصیر و انقلابی سنگین شد و تعلل در انجام وظایف و خدمت به این مردم گناه بزرگی است.

ايشان در پایان با اشاره به ایام فاطمیه و تقارن آن با پیروزی انقلاب فرمودند: باید قدر فاطمیه را دانست و عزای این بانو بزرگ و پیامبر و اهلبیت در این کشور در هر زمان به احسن وجه صورت گیرد که هرچه داریم از این خاندان است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین