عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
پویش مردمی نصب پرچم حرکتی است که به مناسبت چهلمین فجر انقلاب از عموم هموطنان دعوت به نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌کند.
عقیق: پویش نصب پرچم در دهه فجر براساس فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که عنوان داشتند: «در هفته انقلاب جشن بگیرید و آذین بندی کنید. اگر می‌خواهید برق مصرف نکنید و چراغ روشن نکنید، که کار خوبی هم هست از هنر استفاده کنید. کاغذها و پرچم‌ها را بر سردر هر خانه‌ای بزنید. پرچم جمهوری اسلامی را در سرتاسر شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید». شکل گرفته است.

به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی پویشی راه‌اندازی شده تا به همت مردم در شهرها؛ روستاها، محله، کوچه و... پرچم کشورمان را به اهتزار درآورد تا در این برهه حساس از تاریخ که همه استبداد فکرش را هم نمی‌کرد انقلاب ما چهل‌ساله شود نشان دهد که نه تنها که انقلاب پابرجاست بلکه باصلابت‌تر از همیشه به سمت اهدافش در حرکت است و در این راستا مردم با قدرت پشت انقلاب و اسلام ایستاده و خواهند ایستاد. هموطنان می توانند از هر طریق ممکن اقدام به تهیه پرچم کرده و آن را در مکان مورد نظرشان نصب کنند.

علاقه‌مندان برای خرید پرچم می‌توانند از طریق سامانه #۴۰*۷۸۰* و #۱۶۲*۳* اقدام کنند و سفارش دهند؛ سپس مرسولات در کمترین زمان ممکن از طریق پست در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.

پرچم‌ها در پایین‌ترین قیمت و بهترین کیفیت توسط ۶ تولیدکننده داخلی تولید شده و در این پویش توزیع خواهد شد.
گفتنی است، هموطنانی که در این پویش شرکت می‌کنند می‌توانند از پرچم‌آرایی فیلم و عکس تهیه و به سایت parchamema.ir ارسال کنند همچنین به قید غرعه به نفر اول یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و به ۴۰ نفر جایزه ۵ میلیون ریالی و به صد نفر جایزه ۲ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین