عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
کتاب «زیارت مطلقه ششم» حضرت امیرالمؤمنین (ع) دوشنبه ۳۱ تیر سال جاری از سوی مؤسسه «ایمان ماندگار» روانه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌شود.
 عقیق:  مؤسسه «ایمان ماندگار» همزمان با فرارسیدن ایام لیالی قدر و شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) در نظر دارد تا کتابی را با عنوان «زیارت مطلقه ششم» حضرت علی (ع) را به چاپ رساند.

به گفته حمید سبحانی‌صدر، معاون پژوهش مؤسسه «ایمان ماندگار»، با چاپ کتاب «زیارت مطلقه ششم» در نظر دارند تا در شب 21 ماه مبارک رمضان و شهادت امیرالمؤمنین (ع) در یک برنامه سراسری در قالب قرائت زیارت حضرت امیر (ع) مردم سراسر کشور را گردهم آورند.

وی اضافه می‌کند: در تلاش هستیم تا کتاب «زیارت مطلقه ششم» در ایام شب‌های لیالی قدر در اختیار همه هیأت‌ها و حسینیه‌های کشور قرار گیرد.

سبحانی در پاسخ به این پرسش که این زیارت در مفاتیح الجنان نیز آورده شده است، بیان می‌کند: برای نخستین بار «زیارت مطلقه ششم» را مستقل از کتاب «مفاتیح‌الجنان» به چاپ رساندیم تا در ایام سوگواری امیرالمؤمنین (ع) این زیارت به سهولت در دسترس مردم قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، ششمین زیارتی که در مفاتیح الجنان برای علی (ع) ذکر شده است به «زیارت مطلقه ششم امیرالمؤمنین (ع)» اختصاص دارد که این زیارت به صورت مستقل با دارای حدود 40 صفحه در 5 هزار نسخه و در قطع پالتویی منتشر خواهد شد.

کتاب «زیارت مطلقه ششم» حضرت امیرالمؤمنین (ع) از دوشنبه 31 تیر سال جاری در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش «بر آستان قله‌های تهذیب» واقع در طبقه همکف مصلی، شبستان، ورودی 54 و 55، مابین بخش حوزوی و دانشگاهی وارد بازار نشر می‌شود.


منبع: فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین