عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
حجت الاسلام والمسلمین طائب:
رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: ترامپ آمریکا را به سمت فروپاشی پیش می برد و این فروپاشی حتمی است.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در سلسله نشست های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، اظهار داشت: مردم هر زمانی که احساس می کنند، نظام نیازمند است حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ نیز هر زمانی صدام تهدید به بمباران می کرد مردم با حماسه و شور بیشتری در راهپیمایی شرکت می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب تاکید کرد: ایجاد نفاق امروز به عنوان اصلی ترین حربه دشمن به کار می رود و باید از نفاق ترسید.

وی افزود: نمونه این نفاق را می توان در جنگ صفین دید، زمانی که مالک اشتر در جلوی خیمه معاویه آماده بود کار دشمنان را تمام کند اما منافقینی مانند اشعث راه را بر او بستند.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار تاکید کرد: راه مقابله با نفاق ایمان کامل به امام و مولا است این درحالی است که بازی خوردگان دشمن برای رهبر معظم انقلاب سوال ایجاد می کنند که نشان می دهد ایمان کافی به رهبر ندارند.

وی تصریح کرد: خستگی نباید در دل مردم ایجاد شود چرا که خستگی یکی از عوامل سقوط نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب افزود: بی بصیرتی یکی دیگر از عواملی است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند و باید با بی بصیرتی مقابله کرد.

وی ابراز داشت: هیچ یکی از ائمه به صورت آشکار نتوانستند در مسجد الاقصی حضور پیدا کنند و علت نرفتن این بود دشمن اجازه این کار را نداد.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار تاکید کرد: شرط جهانی شدن دین این است که مسجد الاقصی به دست حجت خداوند فتح شود اما هم اکنون نیروی های حجت الهی به یک ساعتی فتح مسجد الاقصی رسیده است و نیاید این فرصت را از دست داد.

وی افزود: یک بحث غلطی در ذهن مردم جا انداخته اند که در زمان ظهور مهدی (عج) اسلحه ها از کار می افتد.

حجت الاسلام و المسلمین طائب خاطر نشان کرد: این حرف تحریف شده است و او زمانی می آید که سلاح ها علیه او از کار بیفتد و این مهم باید مورد توجه مومنان قرار بگیرد.

وی افزود: اسرائیل و آمریکا تنها دشمن خود را نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند اما نمی توانند علیه جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب کاری بکنند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب تاکید کرد: اگر از فردا فعالیت انرژی هسته ای دوباره به قبل از برجام برسانیم کشورهای غربی، دنیا را بمباران رسانه ای می کنند اما در سال های گذشته رژیم صهیونیستی کشورمان را تهدید به حمله ای اتمی کرده  و همین کشورهای غربی سکوت اختیار کردند.

وی ادامه داد:ترامپ آمریکا را به سمت فروپاشی پیش می برد و این فروپاشی حتمی است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب تاکید کرد: ترامپ در باره ایران می گوید: ایران قبل از حضور من  می توانست در عرض 12 دقیقه خاورمیانه را بگیرد.

وی ادامه داد: منظور ترامپ از خاورمیانه اسرائیل می باشد در حالی که امروز نیروهای مقاومت در عرض 10 دقیقه می توانند اسرائیل را محو کنند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین