عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
مدیر دارالقرآن بسیج خبر داد:
مدیر دارالقرآن بسیج کشور گفت: پویش حفظ سوره مبارکه فجر در ۲۹ هزار مسجد اجرا می‌شود و اگر در هر مسجد حداقل ۱۰ نفر حافظ این سوره شوند در پایان دهه فجر بیش از ۳۰۰ هزار حافظ سوره فجر تربیت می‌شود.
عقیق:محمد ذوالفقاری مدیر دارالقرآن بسیج کشور در نشست برنامه‌های مشترک بسیج و ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد برای ایام الله دهه فجر به پویش حفظ سوره مبارکه فجر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مشترک ما راه‌اندازی پویش حفظ سوره مبارکه فجر است و در این راستا کسانی که این سوره را حفظ کنند باید نام، نام‌خانوادگی، شهر و مسجد خود را برای ما به سامانه پیامکی به شماره ۶۶۰۰۰۰۰۲۳۷ ارسال کنند.

وی از پیش‌بینی مشارکت ۳۰۰ هزار نفری در این پویش خبر داد و گفت: در این طرح ۲۹ هزار مسجد مشارکت دارند که اگر در هر مسجد حداقل ده نفر حافظ سوره مبارکه فجر شوند در پایان دهه فجر بیش از ۲۹۰ هزار حافظ سوره مبارکه فجر تربیت خواهد شد.

مدیر دارالقرآن بسیج کشور از برگزاری ۵۰۰ محفل انس با قرآن با رویکرد سوادآموزی قرآنی خبر داد و گفت: در این محافل علاوه بر تلاوت قرآن کریم مفاهیم آیات توسط یکی از اساتید برجسته آن منطقه بیان می‌شود.

وی به اجرای طرح قرائت جمعی سوره مبارکه فجر اشاره کرد و گفت: این طرح در ایام‌الله دهه مبارک فجر بعد از نماز مغرب در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

ذوالفقاری از انتخاب ۴۰ مسجد برتر کشور خبر داد و گفت: در پایان ایام الله دهه مبارک فجر ۴۰ مسجد برتر کشور انتخاب و طی مراسمی که زمان آن بعداً اعلام می‌شود برگزیدگان طرح از جمله ۴۰ مسجد برتر معرفی و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین