عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی:
حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه مشکل معشیت نباید در یک کشور اسلامی وجود داشته باشد گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که سفره فقرا از وضعیتی که الان دارند، بهتر شود و آنها از مشکلات مالی خارج شده و بتوانند رفاه معیشتی در زندگی داشته باشند.
عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، در نشست شورای زکات استان یزد که در استانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه عظمت و عزت انقلاب اسلامی ایران را مدیون امام و رهبری و شهدای والا مقام هستیم، گفت: مبادا امام خمینی(ره) و سیره آن حضرت در جامعه ما فراموش شود، چرا که این انقلاب کاملا با نام امام خمینی(ره) عجین شده و دشمن نیز طی سال های گذشته سعی داشته که مردم را نسبت به انقلاب و آرمان های امام راحل بدبین کند و به آنها بفهماند که انقلاب کارایی لازم را نداشته است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب این سال ها بارها و بارها اعلام کردند که نمی گذارند انقلاب، چهل سالگی خود را ببیند که با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری به خوبی این مسیر طی شد و دشمن نیز به مانند سال های گذشته و دفعات قبل با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی در ادامه با بیان اینکه تلاش برای زکات در واقع دلسوزی برای رفع مشکلات محرومان است، تصریح کرد: این کار علاوه بر تلاش برای اجرای یک حکم الهی، نشان انسانیت هم است و هر کسی در این راستا تلاش کند قطعا ارزش و پاداش والایی نزد خدای متعال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حاکمیت اسلامی باید معیشت مردم را تامین و بستر را برای رفاه آنان به وجود آورد، اضافه کرد: مردم در کشور اسلامی نباید مشکل معیشت داشته باشند، چرا که فقر همسایه کفر است و اگر در جامعه‌ای فقر وجود داشته باشد، خواندن آیات قرآن و روایات برای آن جامعه اثرگذار نخواهد بود.

رئیس شورای زکات کشور در پایان عنوان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که سفره فقرا از وضعیتی که الان دارند، بهتر شود و آنها از مشکلات مالی خارج شده و بتوانند رفاه معیشتی در زندگی داشته باشند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین