عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از فعالیت ۴۰ کانون تخصصی مهدویت در کشور خبر داد.
عقیق:نشست خبری تشریح برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در بخش پایانی این نشست، حجت‌الاسلام ارزانی درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری در زمینه مهدویت گفت: سرلوحه و در رأس تمام فعالیت‌های ما در ستاد، توجه به مهدویت است.

 رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: فرهنگ و هنر قالب فعالیت ما محسوب می‌شود، ما امروز و در این نشست فقط به 10 شعار ستاد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کردیم، اما در اینجا باید بگویم که ما تفاهم نامه‌ای را با بنیاد مهدویت قم در حوزه انجام فعالیت‌های مهدوی امضا کردیم.

حجت‌الاسلام ارزانی اضافه کرد: 40 کانون تخصصی مهدویت در سراسر کشور به طور ویژه و به زودی فعال خواهند شد. طی این تفاهم‌نامه، قرار شد با توجه به فعالیت‌های پژوهشی گسترده بنیاد مهدویت، تهیه محتوای این فعالیت‌ها به آنها بسپاریم و کارهای اجرایی در قالب فرهنگی و هنری را خودمان به عهده بگیریم.

به گفته وی، این کانون‌ها قرار است به عنوان سرشاخه سایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور فعالیت خود را آغاز کنند و به تربیت مربی در زمینه مهدویت و نشر معارف مهدوی خواهند پرداخت.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین