عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۹۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دائم درحال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران هستند گفتند: وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه می باشند و به همین دلیل با مردم مسلمان یمن می جنگند.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت براقامه نماز جماعت تأکید کردند و گفتند: همین اجتماعات است که می تواند در دنیا و در نشر معارف دینی کارساز باشد.

این مرجع تقلید خطاب به قاضی عسگرافزودند: مسئولین حج به نقطه ای مانند سرزمین مکه ای سفر می کنید که علاوه بر مسائل سیاسی، محل حضور وهابیون است. این وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه می باشند  وبه همین دلیل با مردم مسلمان یمن می جنگند.

معظم له بر بیداری و هوشیاری در مقابل دشمنان تأکید کردند و افزودند: نباید لحظه از برنامه وا هداف دشمنان غفلت کرد چون معاندین، دائم درحال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران می باشند.

 ایشان با بیان اینکه نشر معارف دینی و قرائت ادعیه باعث رنج معاندین و خنثی شدن برنامه هایشان است، افزودند: باید این برنامه ها را هر چه باشکوتر انجام داد تا شاهد نشر بیش از پیش مبانی دینی باشیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین