عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
پیش ثبت‌نام سفر به عتبات در ایام نوروز از امروز آغاز شد و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.
عقیق: پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی امروز ۶ بهمن‌ماه از دقایقی قبل از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد.

این پیش ثبت‌نام از امروز‌ آغاز شد و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد. پس از آن نیز از بین متقاضیان سفر نوروزی به عتبات قرعه‌کشی خواهد شد و افرادی که به قیدقرعه به این سفر معنوی مشرف می‌شوند باید هزینه کامل را پرداخت کنند.

البته تاکنون هزینه‌ای برای پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی اعلام نشده است و دفاتر حج و زیارت بدون هزینه اقدام به پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان حج‌ و زیارت، این دوره از پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی برای اعزام زائران از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین‌ماه است و زائران در این ایام به عتبات مشرف خواهند شد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت پیش ثبت نام زائران عتبات به دو روش گروهی و انفرادی صورت می‌گیرد که در پیش ثبت‌نام انفرادی باید حداقل یک نفر و حداکثر ۱۰ نفر باشند. همچنین پیش ثبت‌نام گروهی باید حتما ۳۵ نفر باشند و درصورتی که تعدادی از زائران منصرف یا از گروه خارج شوند گروه جدید تشکیل خواهد شد.

علاقه‌مندان به پیش‌ ثبت‌نام عتبات نوروزی باید با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و نام‌نویسی در سایت بر اساس کدملی و اطلاعات دیگر، کدرهگیری دریافت ‌کنند که پس از قرعه‌کشی نتایج بر اساس کد رهگیری اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، هر ساله هزینه سفر نوروزی به عتبات در مقایسه با سایر ایام افزایش می‌یابد که‌ هنوز هزینه سفر نوروزی به عتبات اعلام نشده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین