عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳
پس از انتشار مجموعه کتب «عفاف» نسخه الکترونیک این مجموعه هم منتشر شد.
عقیق: در پی انتشار مجموعه کتب بسته عفاف، نسخه الکترونیک این مجموعه نیز منتشر شد.

این مجموعه عبارتند از: «عفاف؛ جاودانه‌ خواهی لذت»، «نور خدا جاری در پاکی‌ها»، «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی»

علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه الکترونیک این کتب می‌توانند از طریق آیکون کتاب الکترونیک واقع در صفحه اصلی سایت و یا از طریق ورود به صفحه اختصاصی هر یک از این کتاب‌ها اقدام نمایند.

معرفی مجموعه کتب بسته عفاف

مجموعه کتب عفاف بر پایه سوره مبارکه نور نگاشته شده و نمونه‌ای از این حقیقت است که خداوند انسان را در رفع مسائل اساسی زندگی‌اش به خود وانگذاشته است.

عفاف در منطق قرآن کریم نه فقط یک حکم شرعی ساده، آن هم مختص به گروهی از افراد جامعه، بلکه مبیّن ساختاری معرفت‌شناسانه و هستی‌شناسانه است که بواسطه آن بستری متناسب و هم‌سنخ برای نزول هر حقیقت و رحمتی ایجاد می‌شود. به بیان دیگر باید عفاف و حجاب را حفاظتی آگاهانه دانست که به نفس انسان و جامعه کرامت بخشیده و آنچنان آن را زیبنده و آراسته می‌نماید که دیگر هیچگاه سوء و زشتی در آن راه نخواهد یافت.

باید دانست گروه‌هایی چون شیطان و رهبران جریان شرک و نفاق که مقصدی جز نابودی انسانیت انسان نداشته و برای رسیدن به مطامع پلید خود بشریت را به سوی حقارت سوق می‌دهند، بخش مهمی از اقدامات خود را به از بین بردن عفاف در جامعه انسانی معطوف می‌کنند و در این مسیر گروه‌های سودجویی نیز هستند که بهره‌مندی‌های دنیایی خود را به این برنامه‌ها گره زده و بدین ترتیب گروه‌های مختلف جامعه خصوصا جوانان را قربانی اهداف شوم و پلید خود می‌کنند.

دین الهی با معرفی چنین درک عمیق و راهبردی نسبت به مسأله عفاف، منشوری جامع در خصوص عفاف و حجاب را به تمامی جوامع بشری ارائه می‌دهد تا از رهگذر آن، نفوس انسانی را نسبت به حقیقت وجودی خود و جایگاه متعالی آن آگاه نموده و بدین ترتیب با ارتقای کرامت نفس انسانی، زمینه مراقبت و حراست آگاهانه را در میان انسان‌ها فراهم نماید.

در این مجموعه کتب، ضمن بررسی مفهوم عفاف و حجاب، به راهبردهای تحقق درونی آن و نیز راهبردهای احیای آن در جامعه پرداخته شده و با تبیین اصول و باید و نبایدهای آموزش‌های مسائل جنسی و عفاف به کودکان و نوجوانان، به تبیین خطوط قرمز طرح این مباحث در جامعه می‌پردازد تا فرد و جامعه با خیالی آسوده خود را در زیر چتر دین قرار دهند.

جهت اطلاع از تمامی کتب الکترونیک منتشر شده و دریافت آنها از اینجا مراجعه کنید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین