عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
حاج حسین یکتا در دهمین گردهمایی مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور
اکنون با استفاده از ظرفیت‌های هیأت‌های مذهبی می‌توانیم شبکه‌های توانمندی از نظر نیروی انسانی و مادی در سطح کشور ایجاد کنیم به همین علت باید کارهای بزرگ را در دستور کار خود قرار دهیم و به دنبال پدید آوردن مرجع‌های اجتماعی در نقاط مختلف کشور باشیم.
http://aghigh.ir/files/fa/news/1397/10/7/230628_577.jpgعقیق: مدیرعامل سابق بنیاد خاتم‌الاوصیا بر لزوم حضور گسترده‌تر هیأت‌های مذهبی در ارائه خدمات مختلف به زلزله‌زدگان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: هیأت در حوزه ارائه خدمات اجتماعی باید به دنبال شبکه‌سازی باشد تا بتواند از ظرفیت‌های مختلف جامعه به شیوه مطلوب استفاده کند.
به گزارش عقیق ، حسین یکتا در دومین روز از دهمین گردهمایی مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با اشاره به اینکه افول آمریکا بسیار نزدیک است، اظهار کرد: کنترل عملیات از دست دشمن خارج شده و ترامپ به دنبال چوب حراج زدن به دارایی‌های خود است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) عمر خود را برای تربیت نیروی انقلابی هزینه کرد، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی توانستیم نیروهای بسیاری را تربیت کنیم که با وجود مشکلات مختلف از جمله جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی همچنان پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.
مدیرعامل سابق بنیاد خاتم‌الاوصیا با تاکید بر اینکه هیأت‌ها باید به دنبال فعالیت‌های تربیتی و پرورش نیروهای انقلابی داشته باشند، مطرح کرد: هر چند دین انقلاب بر گردن ما بسیار است و امکان دارد نتوانیم دین خود را ادا کنیم اما باید با اخلاص تمام تلاش خود را انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون با استفاده از ظرفیت‌های هیأت‌های مذهبی می‌توانیم شبکه‌های توانمندی از نظر نیروی انسانی و مادی در سطح کشور ایجاد کنیم به همین علت باید کارهای بزرگ را در دستور کار خود قرار دهیم و به دنبال پدید آوردن مرجع‌های اجتماعی در نقاط مختلف کشور باشیم.
یکتا بر لزوم حضور گسترده‌تر هیأت‌های مذهبی در ارائه خدمات مختلف به زلزله‌زدگان کرمانشاه تاکید کرد و افزود: هیأت در حوزه ارائه خدمات اجتماعی باید به دنبال شبکه‌سازی باشد تا بتواند از ظرفیت‌های مختلف جامعه به شیوه مطلوب استفاده کند.


وی ادامه داد: الگوهای انقلاب اسلامی در حوزه خدمات اجتماعی و فرهنگی در حال صدور به کشورهای مختلف جبهه مقاومت است و در این راستا نیروهای انقلابی باید در میدان حضور لازم را داشته باشند.
یکتا از نسل سوم انقلاب اسلامی به‌عنوان نیروی پیاده نظام انقلاب نام برد و تصریح کرد: این نسل به‌عنوان نیروهای پرتوان به دنبال الگوبرداری از نسل‌های اول و دوم انقلاب هستند و اکنون می‌توانند با استفاده از تجربه‌های بزرگان، در عرصه خدمت به مردم پیشگام باشند.
این یادگار دفاع مقدس ولایت‌پذیری از رهبر انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین امتحان انقلابی‌ها دانست و عنوان کرد: اگر فردی تابع رهبری باشد بدون چون و چرا هیچ دغدغه‌ای به جز اجرایی کردن فرمان رهبری نخواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین