عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
در آستانه شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهراء(سلام الله علیها)، ایام فاطمیه و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامی، دهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با محوریت «هیأت و گفتمان‌انقلاب‌اسلامی»، ششم و هفتم دی‌ماه، با همت جامعه ایمانی مشعر در قم برگزار می‌شود.
عقیق: دهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور، ششم و هفتم دی‌ماه با حضور مدیران هیآت محوری و برگزیده از ۳1 استان کشور و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و جمعی از شخصیت‌های برجسته کشوری در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
در این همایش که با حضور 500 نفر از مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور برگزار می‌شود، اساتید برجسته همچون، حجج اسلام سید معز الدین حسینی، دکتر حسین سوزنچی، دکتر مجتبی نامخواه، سیدمحمد حسین راجی، و آقایان دکتر موسی نجفی، حاج حسین یکتا، حسین شمسیان، سخنرانی می‌کنند.



 بررسی نقش هیأت در فرازونشیب‌های انقلاب‌اسلامی، واکاوی دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب‌اسلامی، تبیین جایگاه هیأت در حل مشکلات ‌فرهنگی اقتصادی و کمک به توانمندسازی کشور، بررسی روابط متقابل هیأت و نهادهای انقلاب، نگاهی به ماهیت حقیقی حکومت منحوس پهلوی، بررسی نقش هیأت در تربیت انسان‌ترازانقلاب‌اسلامی،بازخوانی چهاردهه مبارزه و مقاومت در برابر  استکبارجهانی، بررسی فرصت تقارن ایام‌فاطمیه ‌با دهه فجر انقلاب‌اسلامی، تحلیل وضعیت اجتماعی‌سیاسی کشور در چهل‌سالگی انقلاب‌اسلامی، معرفی و رونمایی بسته‌توانمندسازی‌معرفتی فاطمیه 97، رونمایی از وب‌گاه جامع محتوایی هیأت ازجمله برنامه‌های این همایش دو روزه است.
جامعه ایمانی مشعر تاکنون 9 دوره از همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور را با هدف هم‌افزایی و هماهنگی میان هیأت‌های مذهبی برگزار کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین