عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
آیت‌الله اراکی در نشست دفاع از ملت یمن پیروزی مظلومان بر ستمگران را سنت الهی برشمرد و گفت: ملت یمن پیروز می‌شوند همان‌طور که حزب‌الله پیروز شد.
عقیق: نشست دفاع از مردم یمن عصر امروز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه در مجتمع سیدالشهدا(ع) و باحضور آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله محمدحسن اختری دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) و برخی فعالان فرهنگی از کشورهای مختلف برگزار شد.

جنایات نظام‌های ستمگر در یمن و سکوت مجامع بین‌المللی

در این مراسم آیت‌الله اراکی که بیشتر صحبت‌هایش را به زبان عربی ارائه داد، با اشاره به اینکه ملت یمن ملت مقاوم است، ابراز داشت: امروز روزی است که همه نظام‌های ستمگر دست به دست هم داده‌اند و این جنایت‌ها را در یمن رقم می‌زنند و نظام بین‌الملل در برابر این عمل جنایتکارانه سکوت می‌کند.

پیروزی مستضعفان بر ظالمان سنت الهی

وی با اشاره به اجرا شدن سنت‌ الهی در سطح نظام بین‌الملل افزود: امروز همه نظام‌های ستمگر در کنار هم قرار گرفتند و از سوی دیگر تمام مردمی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته و ستمدیده‌اند در سمت دیگر هستند. خداوند در یکی از سنت‌های خود ستمگران را به وسیله انسان‌های مستضعف و ستمدیده سرکوب می‌کند و به عبارتی قدرت خود را در اینجا با سرکوب آنها توسط نیروهای ستمدیده‌اش نشان می‌دهد.

فجایع یمن ذبح ادیان، انسانیت و ایمان است

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه عده‌ای از انسان‌ها برای دفاع از سرزمین، دفاع از حق طبیعی و انسانی خود در برابر نظام استکبار ایستاده‌اند، تصریح کرد: آنچه که امروز در سرزمینی یمن اتفاق می‌افتد، در واقع ذبح ادیان، ذبح انسانیت و ایمان به وسیله آمریکا و متحدانش صورت می‌گیرد. در واقع امروز تمام کفر یکپارچه در برابر ایمان یکپارچه قرار گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه یمن سرزمین ایمان است، ادامه داد: امروز استکبار جهانی بیشترین خشونت‌ها علیه مردم یمن انجام می‌دهد، ما وظیفه داریم از کسانی که به خاطر ایمان و سرزمینشان در برابر ظلم ایستاده‌اند، حمایت کنیم.

پیروزی از آن ملت یمن است

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه نهایت و نتیجه مقاومت در یمن پیروزی است، خاطرنشان کرد: ملت با ایمان یمن حتماً پیروز خواهد شد و سنت الهی به همگان نشان داده خواهد شد که همه قدرت‌ها از آن خدا است.

ملت یمن پیروز می‌شوند همان‌طور که حزب‌الله پیروز شد

وی گفت: حزب‌الله ستمدیده و مستضعف توانست رژیم‌صهیونیستی را سرکوب کند و در آینده نیز آل سعود به وسیله یمنی‌های مقاوم سرکوب خواهد شد و وظیفه ماست که به آنها در این راه کمک کنیم.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین