عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
یک نویسنده آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا معتقد است که رهبر معظم انقلاب به‌دلیل زندگی پاک و تقوای بسیارش پیوسته مورد تأیید امام زمان(عج) است.
عقیق:سید حسین علمدار زیدی محقق و نویسنده آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا در حاشیه نشست «بررسی چالش‌های معرفی اسلام در غرب؛ با محوریت مضامین نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی» که در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد، در گفتگویی گفت: برای ترویج فرهنگ ناب اسلام و تشیع باید حضوری فعال در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی کشورهای مختلف داشت.

وی درباره نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی گفت: هدایت الهی برای همه انسان‌ها وجود دارد، رهبر انقلاب نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی باید بگویم ایشان به‌دلیل زندگی پاک و تقوای بسیارشان مورد تأیید امام زمان(عج) هستند و اصلاً چطور ممکن است که خداوند ایشان را از حمایت‌های ویژه خود بهره‌مند نکند؟

این نویسنده آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا خاطرنشان کرد: به‌نظرم این‌که رهبر انقلاب در سال 93 اقدام به نوشتن و ارسال چنین نامه عمیقی به جوانان اروپایی کردند، بی‌تردید بر اساس برنامه و الهامی الهی بوده است.

علمدار زیدی گفت: در این برهه از زمان شاهد نصرت‌ها و امدادهای غیبی خداوند هستیم، پیروزی‌های محور مقاومت علیه داعش و... را نیز باید بر همین اساس دید، این وعده‌ای است که خداوند در قرآن کریم به جهادگران داده است: «الَّذِینَ آمَنُوا وَ هَاجَرُوا وَ جَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَ أُولَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ».

وی اضافه کرد: جریان انقلاب اسلامی و روی کار آمدن امام خمینی(ره) در آن زمان، برآمده از اراده الهی است. این انقلاب طبق فرمایش عالمان بزرگ آرزوی صالحان و انبیاء بوده است. با برپایی انقلاب نه‌تنها عالم اسلام بلکه سایر ادیان دیگر احساس عزّت و غرور می‌کنند و این تنها مکتب توحیدی است که دنیا را منوّر خواهد کرد.

این نویسنده آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا تصریح کرد: درست است که امروز در جامعه با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم؛ این مشکلات فقط مربوط به دیروز و امروز نیست، بلکه در زمان امیرالمؤمنین(ع) و پیامبر اکرم(ص) نیز وجود داشته است. باید مقاومت کرد، چراکه با مقاومت مسیر باز خواهد شد.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین