عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
آیت الله سعیدی:
امام‌جمعه قم هجرت، مجاهدت و جهاد فاطمی حضرت معصومه سلام الله علیها را زمینه برکت واسعه الهی برای دوران پس از رحلت شهادت گونه حضرت دانست و گفت: ولایت محوری در سبک زندگی ستون خیمه اختیار و انتخاب است.
عقیق:به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در درس اخلاق خود که ظهر امروز با حضور مدیران و مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در سالن امام خامنه‌ای این آستان برگزار شد، به اهمیت سبک زندگی در تضمین افق‌های رستگاری پرداخت و اظهار داشت: از سوی خداوند متعال به انسان‌ها حدودی از اختیار در نوع زندگی و الگوی وفات یافتنشان اعطاشده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها بابیان این‌که هیچ بشری از مکان و زمان زندگی خود باخبر نیست، ابراز داشت: غیر ائمه معصوم علیهم‌السلام حدود زمانی و مکانی مرگ بر همه پوشیده است تا جایی که این قاعده نسبت به برخی از انبیاء الهی نیز صدق می‌کند.

امام‌جمعه قم هجرت، مجاهدت و جهاد فاطمی حضرت معصومه سلام الله علیها را زمینه برکت واسعه الهی برای دوران پس از رحلت شهادت گونه حضرت دانست و گفت: شهید ایمانی که از خادمان این آستان قدسی بود در تمام کنش‌های زندگی خود به این ساحت از هدایت تمسک جسته بود.

آیت‌الله سعیدی مدیریت صحیح و تمسک به سبک زندگی معیار اسلامی را اساسی‌ترین راه‌دست یابی به حقیقت رستگاری دانست و اظهار داشت: ولایت محوری در سبک زندگی ستون خیمه اختیار و انتخاب است، ستونی که راه دقیق و افق‌های روشن را به مؤمن هدیه خواهد کرد.

گفتنی است حجت‌الاسلام ثباتی ابتدای این جلسه، طی سخنانی به ارائه برخی از فعالیت‌های موسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها پرداخت و ابراز داشت: از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۴ فعالیت‌های فرهنگی موسسه حضرت خدیجه به‌منظور احیاء سنن و سیره مادران ائمه معصوم و احیاء فرهنگ زیارت آغاز به کارکرده است.

وی به برخی از اقدامات فرهنگی این موسسه اشاره کرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه حضور ۲۵ هزار زائر در شهر مقدس قم و اعزام ۱۰ هزار زائر به شهر مقدس مشهد و سه هزار زائر به عتبات گوشه‌ای از فعالیت‌های موسسه در چند سال اخیر است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین