عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
آیت‌الله اراکی:
دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی از راه‌اندازی رسانه تقریبی در اختتامیه کنفرانس وحدت خبر داد.
عقیق:آیین اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی امشب با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، فاطمه مغنیه و سایر مهمانان و اندیشمندان داخلی و خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

آیت الله اراکی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از مهمانان داخلی و خارجی جهت حضور در این کنفرانس گفت: اندیمشندان و عالمان شیعه و سنی با حضور در این اجلاسیه بین‌المللی بزرگترین مشکلات و چالشهای جهان اسلام را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.

وی افزود: در این کنفرانس سه روزه پیشنهادات بسیاری مفیدی جهت تقویت وحدت اسلامی و تقریب مذاهب و همچنین مقابله با مستکبران جهان ارائه شد. برای عملیاتی کردن این پیشنهادات برنامه‌هایی خواهیم داشت.

دبیرکل مجمع تقریب یادآور شد: پیشنهادات و راهکارهای ارائه‌شده در دوره سی و یکم این کنفرانس به عرصه‌ عمل کشیده شد. در راستای این پیشنهادات قرار است رسانه تقریبی راه‌اندازی شود. همچنین بیانیه اختتامیه سی و دومین کنفرانس وحدت نیز بر اساس دغدغه‌ها و پیشنهادات ارائه شده از سوی اعضای شرکت‌کننده در کنفرانس تهیه شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان ازمشهدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
سلام
جناب اراکی
تقریب ما به آنها یا آنها به ما؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین