عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
رائفی پور در اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان(عج):
اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان (عج) در میدان امام حسین(ع) با حضور خیل گسترده ای از مردم انقلابی برگزار شد.
عقیق:مصادف با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، عید بزرگ بیعت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ به همین مناسبت میدان امام حسین (ع)، میزبان عاشقان حضرت حجت (عج) است.

در ابتدای این مراسم علی اکبر رائفی‌پور گفت: امسال با مسائل اقتصادی مواجه هستیم و‌ همه آن را با گوشت و پوست و استخوان درک کردیم، منتها باید دید که در کجای این شعاع قرار گرفتیم و در این شک نداریم که عصر آخر الزمان عصر بلا‌ها و‌ گرفتاری هاست. از سویی نگران هستیم که جزو مردودی‌ها قرار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: بسیاری از امتحانات در آخر الزمان است و اگر شیعه حکومت تشکیل ندهد زمینه‌های ظهور ایجاد نخواهد شد. تا پای امر و نهی و مسائل اقتصادی به میان می‌آید بحث رفاقت و دوستی از بین می‌رود، رفاقت‌ها در این جا‌ها محک می‌خورد و دیده می‌شود.

رائفی‌پور با بیان اینکه ما چقدر خودمان در مقابل این رخداد‌های آخرالزمانی ایستاده‌ایم، گفت: ما یک دینداری سکولار داریم که کاری به دینداری در سیاست نداشته باشیم. اما جسارتا عرض بنده این است که حکومت حضرت مهدی (عج) جنس‌اش سیاسی و حکومتی است و همه باید با ایشان بیعت کنند. آیا شیعیان برای ظهور آماده شدند؟ آزمون‌های پذیرش ولایت امام قبل از ظهور برگزار خواهد شد؛ که در کشور ما با جمهوری اسلامی این آزمون‌ها برگزار می‌شود. برداشتن ده‌ها تا صد‌ها اسرائیل کار آسانی است، اسرائیلی که طی دو روز در مقابل جنگنده‌ها نمی‌تواند دوام بیاورد، چگونه می‌تواند در مقابل موشک‌های ایران مقاومت کند. دینداری و کت و شلوار ما سیاسی و سکولار است.

اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان (عج) در میدان امام حسین(ع)/رائفی پور: اسرائیل توانایی مقابله با موشکهای ایرانی را ندارد

وی افزود: شما در ندبه نمی‌توانید بگوئید که بنا‌های سیاسی همه خانه فساد است، به خدا اگر اینجوری بگوئید شما منتظر نخواهید بود. ما اگر به فکر از بین بردن ظلم نباشیم و‌ حرف از انتظار بزنیم دروغ گفته‌ایم و منتظر واقعی نیستیم. وقتی مقابل شبکه‌های معاند و ماهواره‌ای می‌ایستیم و در دهان آن‌ها می‌زنیم، مطمئن باشید که آن‌ها را عصبانی می‌کنیم. قرآن می‌گوید مراقب نسل قارون باش که این نسل امروز خطرناک است. نمی‌توانیم در مقابل دشمنی‌ها و خصومت‌های استکبار سکوت کنیم، این شما آمریکایی‌ها هستید که ناو‌ها و تکاورهای خود را وارد ایران کردید حالا در کشور خودتان آن‌ها را محاکمه می‌کنید.

رائفی پور افزود: من پیش از این گفته بودم که بعد از آزمون جهاد، آزمون اقتصادی است، این را آن موقع گفتم و همه پرسیدند چرا؟ این آزمون در حکومت پیامبر (ص) بود و در حکومت امام علی (ع) هم رقم خورد. خون ما از آن‌ها پررنگ‌تر نیست و ما هم با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. یکی از ترس‌هایی که کوفیان را از امام حسین (ع) جدا کرد، همین ترس گرفته شدن یارانه و حقوق آن‌ها توسط ابن زیاد بود. آن‌ها ترسیدند که حقوق و یارانه هایشان قطع شود.

اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان (عج) در میدان امام حسین(ع)/رائفی پور: اسرائیل توانایی مقابله با موشکهای ایرانی را ندارد

وی اظهار کرد: ما باید نگران فرهنگ اقتصادی خودمان باشیم، ما باید نیاز‌های حقیقی و کاذب مردم را شناسایی کنیم و به مردم معرفی کنیم. باید نیاز‌های کاذبی که دشمنان به مردم تزریق می‌کنند را شناسایی کنیم. آیا الان که ورود دختران به ورزشگاه آزادی حل شده، مشکل دلار و ارز حل شد؟ مردم یکسری نیاز‌های حقیقی دارند که حق است، اما دشمن چشم مردم را می‌پوشاند. آیا ورود دختران به ورزشگاه مشکل مسکن و ازدواج جوانان را برطرف می‌کند؟ وای بر ما که کار به جایی رسیده که رهبر معظم انقلاب در سفر خود به حرم مطهر امام رضا (ع) در عالی‌ترین سطح مقام آمار سد‌های ساخته شده را بیان کنند و از دستاورد‌ها انقلاب بگوید. این یعنی کم کاری من رسانه و اطلاع رسانی من حقیر که نتوانستم در این سال‌ها کاری انجام بدهم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم حمید رضا برقعی شاعر اهل بیت (ع) به شعرخوانی در مدح امام زمان (عج) پرداخت و ذاکر اهل بیت سید مجید بنی فاطمه مدیحه سرایی کرد.


منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین