عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
آیت الله ناصری خطاب به سردار نقدی با اشاره به اینکه دعا می کنم از مخلصین باشید، توصیه کرد: برای خدا قدم بردارید خداوند خود پاداش می دهد.
عقیق:سردار محمد رضا نقدی، معاون فرهنگی و اجنماعی سپاه پاسداران که صبح امروز به منظور سخنرانی در مدرسه حضرت ولی عصر ذیل تولیت آیت الله محمد علی ناصری به اصفهان سفر کرده بود،  با این عالم ربانی و استاد اخلاق دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله ناصری، ضمن تشکر از سردار نقدی برای سخنرانی در جمع سربازان امام زمان(عج) در مدرسه ولی عصر(عج) اظهار کرد: امیدواریم خداوند از معرفت ولایت امیرالمومنین(ع) و عنایت خاص خود به شما عطا کند.

استاد برجسته اخلاق حوزه بیان کرد: معرفت نورانیت امیرالمومنین(ع) وجود دارد که نعمتی گران مایه است و خداوند آن را به مومنین خاص خود عطا می کند.

وی ادامه داد: در روایت آمده است همه مردم هلاک می شوند مگر علما و همه علما هلاک می شوند مگر عاملین و همه عاملین هلاک می شوند جز مخلصین و مخلصین هم در خطر عظیم هستند.

آیت الله ناصری خطاب به سردار نقدی با اشاره به اینکه دعا می کنم از مخلصین باشید، توصیه کرد: برای خدا قدم بردارید خداوند خود پاداش می دهد.

وی در ادامه سفارش کرد: چنانچه مشکل بزرگ و جدی داشتید به این دستور العمل دعایی عمل کنید، با عنایت خداوند حل خواهد شد، ابتدا یک نماز امام زمان (عج) خوانده و سپس  در شب چهارشنبه بعد از دعای توسل، شب پنج شنبه بعد از زیارت وارث و شب جمعه  بعداز حدیث کسا، خواسته خود را از حضرت زهرا(س) بخواهید.

در پایان این دیدار، سردار  نقدی از حضرت آیت الله ناصری درخواست دعای فراوان برای مخلص بودن در پیشگاه خداوند را داشت و خدمتگزار طلاب بودن را باعث افتخار خود دانست.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین