عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
آیت الله صافي گلپايگاني:
حضرت آیت الله صافي گلپايگاني گفتند:علما، سخنرانان و مسئولان كشور بايد در زمينه مبارزه با مواد اطلاع رساني كنند و به مردم بگويند كه چه خطر بزرگي در كمين آنان است، اين امر از وظايف ديني ما است و اگر كوتاهي كنيم در پيشگاه خداوند مسئول هستيم.
عقیق:حضرت آیت الله صافي گلپايگاني امروز در ديدار با سردار مومنی دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدرکه در بیت معظم له در قم برگزار شد گفتند: مبارزه با مواد مخدر از وظايف ديني است و اگر اين مبارزه صورت نگيرد جوانان اين مرز و بوم از دست مي‌روند.

ایشان  افزودند: خطراتي كه در كشور افغانستان از حيث مواد مخدر وجود دارد، بسيار مهم است و كشورهاي ديگر ممكن است از آن تاثير بپذيرند.

معظم له بيان داشتند: مواد مخدر معضلي جهاني است و بايد به‌طور جدي با آن مبارزه كرد، به طوري كه هيچ مواد مخدري از افغانستان وارد كشورمان نشود.

اين مرجع تقليد گفتند: علما، سخنرانان و مسئولان كشور بايد در زمينه مبارزه با مواد اطلاع رساني كنند و به مردم بگويند كه چه خطر بزرگي در كمين آنان است، اين امر از وظايف ديني ما است و اگر كوتاهي كنيم در پيشگاه خداوند مسئول هستيم.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني بر انجام كارهاي فرهنگي و تبليغي عليه مواد مخدر تاكيد كرد و افزودند: آموزه‌هاي ديني نيز نقش مهمي در حوزه پيشگيري از اعتياد و افزايش آگاهي مردم دارند و اگر جنبه‌هاي ديني مردم تقويت شوند، در اين حوزه موفق خواهيم شد. 

ایشان تصریح کردند: مبارزه با مواد مخدر كار بزرگ و با اهميتي است، شما با نجات شيعيان، اسباب خوشحالي امام زمان ارواحنا فداه را فراهم مي‌كنيد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین