عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
فرزند شهیدِ منا:
فرزند شهیدِ منا با اشاره به اینکه شب‌های پاییزی با دیدن سریال «حوالی پاییز» سخت‌تر بر خانواده شهدای منا می‌گذرد، گفت: خانواده شهدای منا با دیدن صحنه‌های مختلف این سریال اشک ریختند و دگرگون شدند.
عقیق:حسین گودرزی فرزند شهیدِ منا در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به پخش سریال «حوالی پاییز» از شبکه سه سیما، گفت: این سریال که به حوادث حج ۹۴ به ویژه فاجعه منا می‌پردازد، حال و هوای روزهای سخت خانواده‌های شهدا را به تصویر می‌کشد.

گودرزی به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای منا اشاره کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند :«فاجعه منا هرگز نباید فراموش شود»، پس باید اقدامات فرهنگی در این زمینه صورت گیرد، اما متأسفانه هیچ ارگانی اقدام به تولید محتوا برای زنده نگه‌داشتن فاجعه منا نکرد تا جایی که ما با خلأ بزرگی در زمینه پرداختن به فجایع حج ۹۴ مواجه هستیم.

 

 

وی با تقدیر از عوامل سریال «حوالی پاییز» خاطر نشان کرد: پرداختن به فاجعه منا جسارت می‌خواست که خوشبختانه با وجود برخی محدودیت‌ها، عوامل این سریال و رسانه ملی پس از سه سال به فاجعه دردناک منا پرداختند و بخشی از رنج‌های خانواده‌ها را پس از شنیدن این فاجعه به تصویر کشیدند.

فرزند شهیدِ منا با بیان اینکه خانواده شهدای منا با دیدن صحنه‌های مختلف سریال «حوالی پاییز» اشک ریختند و دگرگون شدند، افزود: شاید این سریال تاکنون نتوانسته باشد تمامی حس و حال خانواده‌ها را پس از شنیدن فاجعه منا منعکس کند، اما همین بخش از به تصویر کشیدن رنج خانواده‌ها هم قابل تقدیر است.

 

 

گودرزی با اشاره به اینکه شب‌های پاییزی با دیدن سریال «حوالی پاییز» سخت‌تر بر خانواده شهدای منا می‌گذرد، خاطر نشان کرد: در بخشی از قسمت شب گذشته سریال مطرح شد «از تشنگی مردند». این جمله سال‌ها است که هر لحظه در ذهن همه ما نقش بسته است تا جایی که حتی موقع نوشیدن آب هم به یاد لب‌های تشنه شهدای منا می‌افتیم و اشک می‌ریزیم.

 

 

فرزند شهید منا با بیان اینکه حوالی پاییز، حوالی همان لحظه‌هایی است که قلب‌های مضطرب ۴۶۴ خانواده برای همیشه همان جا ماند، گفت: سریال «حوالی پاییز» آتش دل‌هایمان را شعله‌ورتر کرد. ما از مسؤولان رسانه ملی توقع داریم بیشتر به این فاجعه بپردازند و امیدواریم تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای نه تنها در بخش ملی بلکه در عرصه‌های بین‌المللی نیز در زمینه فاجعه منا ساخته شود تا زوایای مختلف این فاجعه و بی‌تدبیری و جنایات آل‌سعود برای جهانیان روشن شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین