عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
آیت الله حکیم:
آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مستبصرین اروپایی بر اهمیت احیای مناسبت های دینی، مجالس حسینی و مشارکت فعال در آن تاکید کردند و افزودند: نهضت و جانفشانی امام حسین (علیه السلام) شیعه را قدرتمند و شایسته احترام کرد.
عقیق:آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مستبصرین اروپایی بر اهمیت احیای مناسبت های دینی، مجالس حسینی و مشارکت فعال در آن تاکید کردند و افزودند: نهضت و جانفشانی امام حسین(علیه السلام) شیعه را قدرتمند و شایسته احترام کرد.

معظم له مستبصرین اروپایی را به عمل به وظیفه خود در خدمت به دین و عقیده، آراستگی به اخلاق نیکو، عمل بر اساس موازین شرعی و سیره اهل بیت(علیهم السلام) توصیه و اشاره کردند: اهل بیت(ع) با سیره ثابت خود که برگرفته از قرآن کریم و سیره نبوی است، احترام خود را حتی در میان دشمنان برانگیخته اند.

حضرت آیت الله حکیم خواستار استفاده مفید از مناسبت های دینی و مجالس حسینی در جهت ابراز مظلومیت ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه نهضت و جانفشانی امام حسین(ع) شدند.

ایشان ادامه دادند: شیعه از طریق نهضت حسینی محب ملت های جهان را به سمت خود جذب کرده و این مجالس مایه حفظ مکتب اهل بیت(ع) بوده و هست.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین