عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸
مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) از پخش ویژه‌برنامه‌های متنوع از این شبکه در دهه آخر صفر خبر داد.
عقیق: به نقل از آستان نیوز، محمدامین توکلی‌زاده با بیان اینکه شبکه جهانی امام رضا(ع) با پخش زنده از حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر میزبان قلوب شیفتگان حضرت رضا(ع) خواهد بود، اظهار داشت: این شبکه از شام اربعین تا شام شهادت حضرت رضا(ع) با بیش از 10 برنامه شبانگاهی میهمان شیفتگان عرب‌زبان حضرت رضا(ع) در شمال و شرق آفریقا و کشورهای جنوب غربی آسیا خواهد بود.

وی افزود: با توجه به جدول پخش این شبکه، برنامه‌های دهه آخر صفر بعد از نماز ظهر و عصر به‌صورت زنده با برنامه «طریق الرضا» از جاده‌های منتهی به مشهد‌الرضا(ع) آغاز می‌شود. این برنامه در 4 قسمت 30دقیقه‌ای به زائران پیاده، خدمات موکب‌های آستان قدس رضوی و موکب‌داران این مسیر می‌پردازد.

وی دعوت از میهمانان عرب‌زبان از کشورهای مختلف را از دیگر برنامه‌های روزانه این شبکه در دهه آخر صفر عنوان کرد و افزود: برنامه اذان‌گاهی به‌صورت مستقل و زنده 30 دقیقه قبل از اذان به‌روی آنتن می‌رود و تا بعد از نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.

مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) پخش مستندهای ویژه را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: سومین فصل از برنامه «فیروزه» در همین ایام به‌صورت کاملاً تخصصی و متناسب با این ایام در لوکیشن جدید واقع در مدرسه آیت الله خوئی در قالب 11 قسمت پخش می‌شود.

وی ویژه‌برنامه «الساعة الثامن» را از دیگر ویژه‌برنامه‌های تولیدی این ایام معرفی کرد که با تهیه‌کنندگی سید محمدحسین رضوی از تهیه‌کنندگان برجسته صدا و سیما با لوکیشن روضه منوره در صحن گوهرشاد به‌روی آنتن می‌رود.

توکلی‌زاده اضافه کرد: برنامه «دارالمرحمه» به پوشش برنامه‌های عرب‌زبان‌ها در حرم مطهر می‌پردازد و برنامه «غریب الرضا» به‌صورت زنده در ایام منتهی به شهادت حضرت رضا(ع) به‌روی آنتن می‌رود.

مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) تصریح کرد: در برنامه «دارالمرحمه» خدمات آستان قدس رضوی از جمله موکب‌داری و برنامه‌های حرم مطهر رضوی پوشش داده می‌شود و در مجموع بیش از 70 آیتم در این ایام مختص خدمات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی تولید می‌شود.

وی پشتیبانی از شبکه‌های زیرمجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی را از دیگر برنامه‌های این شبکه عنوان کرد که همچون مناسبت‌های دیگر در حال انجام است.

مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد، این شبکه مراسم خطبه‌خوانی شب شهادت حضرت رضا(ع) را به‌صورت زنده پوشش می‌دهد و تصاویر آن را در اختیار دیگر شبکه‌ها قرار خواهد داد.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین