عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع):
مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می گردد.
عقیق:به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام، این مراسم که از روز یکشنبه 13 آبان ماه آغاز و تا پنج شنبه 17 آبان ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری ادامه خواهد داشت با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین خوشی خوانساری و مرثیه سرائی حاج محمد رضا غلامرضازاده در شب اول و دوم و حاج سید محمد جوادی در شب سوم و حاج محسن عرب خالقی در شب چهارم و پنجم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در روز شهادت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی علیهما السلام مصادف با چهارشنبه 16 آبان ماه به همین مناسبت از ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ ری، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی به ایراد سخنرانی و حاج مرتضی طاهری به قرائت زیارتنامه و حاج علی مهدوی نژاد به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

همچنین 17 آبان ماه در روز شهادت امام رضا(ع) نیز ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین عظیمی و قرائت زیارتنامه توسط حاج احمد زین العابدین فرد و مرثیه سرایی با نوای حاج حمید رمضانپور از ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ آستان مقدس برگزار خواهد شد.

روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام مقدم کلیه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را گرامی میدارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین