عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
حجت الاسلام محسن قرآئتی در برنامه "دست خط "این هفته شبکه پنج سیما وابستگی سیاسی روحانیون به جناح های مختلف را باعث شنیده نشدن درس های اخلاقی آنها در جامعه و فاصله گرفتن مردم از روحانیت می‌داند.
عقیق:به نقل از روابط عمومی برنامه "دست خط "، محسن قرائتی در برنامه این هفته از چگونگی شکل گرفتن برنامه درس هایی از قرآن و مخالفت رییس تلویزیون با آن ، چگونگی ازدواجش در عنفوان جوانی برغم مخالفت پدرش، خاطره ای شنیدنی از کلاس ویژه اش برای آیت الله العظمی گلپایگانی و حکم امام به وی برای نهضت سواد آموزی و انتقادش از بیست و سی و ... می گوید.

" دست خط " جمعه ها ساعت 17 از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن هم شنبه ها ساعت 14 از همین شبکه پخش خواهد شد.

"دست خط " با شخصیت های کشور درباره شرایط  و مسائل روز کشور و فراز ونشیب های چهل سال گذشته و همچنین خانواده آنها گفتگو کرده است و یکی از برنامه هایی است که به صورت ویژه به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می پردازد.

"دست خط " به تهیه کنندگی مریم حداد ،اجرا و سردبیری محمد حسین رنجبران ،مدیرتولیدی محمدرضا قنادان زاده ، کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرصا منزوی تولید می شود.

فصل جدید دست خط را پیمان قانع طراحی صحنه و دکور کرده است وتیتراژ پایانی آن با شعر حامد عسگری و تنظیم میلاد بابایی و صدای ایمان قیاسی روی آنتن خواهد می رود.


منبع:مشرق


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین