عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
​یک مقام مسئول گفت: مسافران بلیت اتوبوس را از 150 هزار تومان گران‌تر نخرند.
عقیق: احمدرضا عامری رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاوتی مسافربری کشور با بیان اینکه سازمان راهداری و سازمان بازرسی تمامی بازارهای فروش بلیت مهران را نظارت می‌کنند، گفت: هیچ پایانه مسافری حق ندارد بالاتر از نرخ تصویب شده بلیت را به فروش برسانند.
وی ادامه داد: کف نرخ بلیت اتوبوس 70 هزار تومان و سقف آن 150 هزار تومان است .
عامری با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ نمی‌کردیم که این حجم از مسافر در مرز مهران وجود داشته باشد، افزود: در این ایام میزان جمعیت مشخص نیست و متأسفانه تمامی مسافران نیز مرز مهران را برای برگشت انتخاب کردند.
 رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاوتی مسافربری کشور افزود: سازمان راهداری حدود 12 هزار اتوبوس برای برگشت زائران در نظر گرفته و ما نیز تمامی اتوبوس‌های در اختیار خود را به این مرز اعزام کرده‌ایم.
وی افزود: در چند روز گذشته 80 درصد از اتوبوس‌های خود را در اختیار مسافران اربعین در مرز مهران قرار داده‌ بودیم اما هم اکنون 100 درصد از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را در اختیار مسافران قرار می دهیم.
عامری ادامه داد: خوشبختانه مشکلی برای برگشت زائران وجود ندارد و به مسافران نیز پیشنهاد می‌کنیم که برگشت خود را به امروز و فردا نیندازند و سعی کنند با برنامه ریزی قبلی برای برگشت اقدام کنند.

منبع:افکار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین