عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
نماینده مردم ملایر گفت: جریان میلیونی اربعین باعث تقویت نظام و اسلام می شود و وحدت جهان اسلام را بیش از پیش به رخ جهانیان می کشاند.
عقیق:نماینده مردم ملایر در مجلس در گفتگویی، با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی یک اتفاق مذهبی ساده نیست بلکه جریانی برای رشد و تکامل و وحدت میان ادیان و جوامع اسلامی است.

 وی با بیان اینکه همایش اربعین حسینی اقتدار و عظمت اسلام را به جهانیان نشان می دهد، افزود: در حالی که نرخ ارز امسال نسبت به سال گذشته یکباره افزایش پیدا کرد اما اربعین تعطیل نشد و این بیانگر نگاه ویژه مردم به موضوع اربعین است.

 آزادی خواه تصریح کرد: از سوی دیگر علی رغم اینکه اخیرا شاهد حمله تروریستی در اهواز بودیم و دشمنان در منطقه به کارشکنی می پردازند اما مردم احساس ناامنی نکردند و برای این پیاده روی عظیم پرشورتر از سال های قبل اقدام کردند هر چند به طور کلی ناامنی در فرآیند اربعین وجود ندارد.

 آزادی خواه با تاکید بر اینکه دولت باید تمام تلاشش را به کار گیرد تا حماسه اربعین به معنای واقعی کلمه در اوج عظمت برگزار شود در واکنش به مطلب یکی از جراید رسمی کشور پیرامون هزینه های صورت گرفته در ایام اربعین بیان داشت: این مطلب یک حرف واهی است چرا که نویسنده به حماسه اربعین به عنوان یک زیارت شخصی نگاه کرده است حال اینکه این جریان میلیونی باعث تقویت نظام و اسلام می شود و وحدت جهان اسلام را بیش از پیش به رخ جهانیان می کشاند.


منبع:دانشجو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین