عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
در مدرسه الزهرا(س)گنبدکاووس مطرح شد؛
راهپیمایی اربعین خط بطلان بر فرهنگ غرب است، براین اساس رسانه های غربی برای بازتاب رسانه ای این همایش جهانی هیچ تلاشی ندارند، زیرا اربعین اصالت های آنها را نابود ساخته است..
عقیق:معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها گنبدکاووس مراسم سوگواری اربعین حسینی را با حضور طلاب این مدرسه برگزار کرد.

خانم سمیه غیبی در این مراسم، پیاده روی اربعین را یک فرصت برای سیر و سلوک و بهره مندی از رزق معنوی دانست و بیان کرد: زائر امام حسین علیه السلام مورد عنایت ویژه و خاص ائمه علیهم السلام، مخصوصا امام زمان(عج) قرار دارد.

وی ادامه داد: پیاده روی اربعین موجب بصیرت افزایی است، زیرا حضور افراد با فرهنگ و نژادهای گوناگون که از کشورهای مختلف جهان برای دفاع از حق و مبارزه با زیاده طلبی مستکبران جهانی اعلام آمادگی کرده اند، با پای پیاده به حرم امام حسین علیه السلام می روند و این امر مهم هر انسانی را به تفکر و بصیرت وا می دارد.

استاد حوزه خواهران اضافه کرد: راهپیمایی اربعین خط بطلان بر فرهنگ غرب است؛ براین اساس رسانه های غربی برای بازتاب رسانه ای این همایش جهانی هیچ تلاشی ندارند، زیرا اربعین اصالت های آنها را نابود ساخته است.

 غیبی توضیح داد: باید از فرصت اربعین برای حمایت از تمام مظلومان و مستضعفان جهان استفاده کنیم؛ پیاده روی اربعین زمینه ساز تشکیل حکومت مهدوی و لبیک به حق و عدالت، تقویت دین و ولایت است.

در انتهای مراسم گروه تئاتر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها به اجرای نمایش خود با عنوان «حضرت رقیه سلام الله علیها در خرابه های شام» پرداختند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین