عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مسئول ستاد جا ماندگان اربعین گفت: راهپیمایی جا ماندگان اربعین در تهران از ساعت ۷ صبح از مسیر های تعیین شده به سمت حرم عبد العظیم حسنی آغاز می شود.
عقیق:مهدی امیرآبادی عصر امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو اربعین افزود: از شب قبل بیش از ۱۰۰ موکب در مسیر های پیاده روی مشخص شده تهران برای پذیرایی از جمعیت برپا شده اند.

وی با اشاره به جمعیت بیش از دو میلیون نفری سال های گذشته تصریح کرد: امسال نیز پیش بینی می شود این تعداد افزایش یابد.

مسئول ستاد جاماندگان اربعین با تاکید بر کم بودن امکانات در مسیر و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از شرکت کنندگان در پیاده روی خواست پس از رسیدن به حرم حضرت با سلامی کوتاه نسبت به بازگشت اقدام کنند تا دیگران نیز بتوانند استفاده نمایند.

مهدی امیرآبادی همچنین گفت: تصاویر متحول کننده ای در مسیر پیاده روی شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مراسم می توانند با ضبط این تصاویر و ارسال آنها بر روی سایت www.jamandeh.com نسبت به انتشار تصاویر و عکس های خود اقدام کنند.

شایان ذکر است بنا به اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اتوبوس های بازگشت از ضلع شمالی میدان شهرری مقابل بیمارستان فیروز آبادی به مقاصد دولت آباد، شوش، خراسان، خاوران و میدان امام حسین (ع) و از ضلع شرقی میدان بسیج(سه راه ورامین) ابتدای جاده ورامین به میدان شهرری و ایستگاه مترو و نیز از پارکینگ مقابل میدان فرمانداری شهر ری به مقاصد ۱۳ آبان، نازی آباد، میدان راه آهن، صالح آباد، خانی آباد و از ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خیابان هلال احمر به مقاصد بهشتی، باقرشهر و کهریزک و همچنین ازایستگاه متروی شهرری به مقاصد قمصر، باقرشهر، زمان آباد، مفتح، عباس آباد، جاده نظامی، خزانه، میدان راه آهن، صفائیه، دولت آباد و میدان خراسان و از خیابان فدائیان اسلام و میدان بسیج به سمت میدان شهرری و ایستگاه مترو و از ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) - حد فاصل میدان قشقایی تا میدان سلمان فارسی به ایستگاه متروی شهر ری ارائه خدمات خواهند نمود.


منبع:مشرق


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین