عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز فعالیت درمانگاه مستقر در سامرا خبر داد و گفت: ۴۰۰ قلم دارو تدارک دیده شده از این رو به هیچ عنوان کمبود دارو در درمانگاه ها وجود ندارد.

عقیق:سیدعلی مرعشی در گفتگویی با اشاره به اینکه تمام درمانگاه های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق بازگشایی شده است، گفت: امروز نیز درمانگاه مستقر در سامرا فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه درمانگاه هایی در کاظمین، نجف، کربلا و حله مستقر هستند، اظهار کرد: بر این اساس خدمات رسانی از 3 روز گذشته برای زائران اربعین شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 500 نیروی درمانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین به عتبات عالیات اعزام شده است، افزود: این مهم در حالیست که 400 قلم دارو نیز تدارک دیده شده است از این رو به هیچ عنوان کمبود دارو در درمانگاه ها وجود ندارد.

مرعشی با بیان اینکه 30 دستگاه آمبولانس و 7 دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی به زائران در کشور عراق  فعالیت دارند، ادامه داد: همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 دستگاه آمبولانس نیز تجهیز شده تا به زائران در کاظمین و سامرا خدمات درمانی ارائه کنند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین