عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۲۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران از برگزاری اولین سوگواره فرهنگی ـ هنری دانشگاهیان ایران به نام «فائزین» با محوریت پیاده‌روی اربعین خبر داد.
عقیق:دکتر حسن فارسی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران اعلام کرد: به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی کشور، اولین سوگواره فرهنگی- هنری دانشگاهیان ایران «فائزین» با محوریت پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به جایگاه و ارزش معنوی فرهنگ پیاده‌روی اربعین در بین دانشگاهیان گفت: این سوگواره با هدف پاسداشت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ثبت و تولید محتوا از آثار و ترویج فرهنگ پیاده‌روی اربعین در جامعه، به‌ویژه جامعه دانشگاهی در سه بخش: اصلی (پیاده‌روی اربعین حسینی) ویژه (نگاه بین‌المللی) و جنبی (جاماندگان) و در قالب‌های خاطره‌نویسی، عکاسی، شعر و دل‌نوشته، مستند کوتاه، کلیپ و نماهنگ برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران به شرایط عمومی شرکت در سوگواره اشاره و عنوان کرد: کلیه‌ دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی کشور می‌توانند در این سوگواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اهدای جوایز نفیس به گروه‌ها و نفرات برتر ارسال‌کننده‌ آثار، ادامه داد: آثار ارسالی باید مربوط به پیاده‌روی سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ بوده و در سوگواره دیگری شرکت نکرده باشند.

دکتر حسن فارسی افزود: اختتامیه این سوگواره و اعلام اسامی برگزیدگان، در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بخش‌ها و قالب‌های سوگواره با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۱۸۴۹۹ و ۰۲۱۶۶۴۹۰۳۳۰ تماس بگیرند و آثار خود را حداکثر تا ۳۰ آذرماه ۹۷ به دبیرخانه سوگواره واقع در تهران ـ خیابان انقلاب اسلامی ـ خیابان ۱۶ آذرـ پلاک ۲۰ معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران یا به نشانی www.faezinjt.ir ارسال کنند.


منبع:ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین