عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با تدابیر و حضور به موقع نیروهای یگان ویژه هیچ مشکل خاصی گزارش نشده و زائران نیز در امنیت و آرامش خاطر به سمت کربلا عازم می شوند.
عقیق:سردار حسن کرمی به عملکرد این نیرو در امدادرسانی و خدمات دهی سریع به زائران اربعین حسینی در شب گذشته در مرز مهران پرداخت و افزود: به دنبال طوفان شدید، گرد و خاک و بارش باران در مهران که شب گذشته به وقوع پیوست، نیروهای یگان ویژه با تمام ظرفیت و تجهیزات پای کار آمده تا بتوانند در اسرع وقت به زائران اربعین حسینی امدادرسانی کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط بد آب و هوایی شب گذشته در مهران و قطعی برق مسیر تردد زائران، خودروهای نور و صوت یگان ویژه بکارگیری شد و نیروهای یگان ویژه توانستند زائرانی را که در گرد و خاک و بارندگی گیر افتاده بودند نجات داده و با خودروهای نفر بر این یگان آنها را به پایانه مرزی منتقل کنند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: با تدابیر و حضور به موقع نیروهای یگان ویژه هیچ مشکل خاصی گزارش نشده و زائران نیز در امنیت و آرامش خاطر به سمت کربلا عازم می شوند.
وی در پایان در توصیه ای به زائران اربعین حسینی(ع) تاکید کرد: زائران گرامی حتما به پیام های ایمنی و انتظامی پلیس توجه کنند انشاءلله که همچون سال های گذشته این راهپیمایی عظیم در نظم و امنیت کامل و خاصی برگزار شود.

منبع:افکار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین