عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۱۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مدیر پروژه ارز اربعین با بیان اینکه زائران می توانند ارز مسافرتی را در ۲۵۰باجه بانکی در ۵۱نقطه در سه مرز و سه شهر عراق تحویل بگیرند،گفت:توزیع ارز در مرز مهران از ظهر امروز از سرگرفته می شود.

عقیق:مقداد محمدی محفوظ در گفتگویی با اشاره به آغاز توزیع ارز به زائران اربعین در سه شهر نجف ، کربلا و کاظمین گفت: توزیع ارز مسافرتی به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار دینار و به نرخ هر دینار ۹۶ ریال در شهرهای کاظمین، نجف و کربلا آغاز شده است و در باجه های مرزی مهران، شلمچه و چزابه نیز در حال انجام است. به طوری که توزیع ارز مسافرتی اربعین در ۲۵۰ باجه بانکی در ۵۱ نقطه انجام می گیرد. 

مدیر پروژه ارز اربعین در پیام رسان «بله» بانک ملی افزود: با توجه به طوفان دیشب و بروز برخی مشکلات در مرز مهران، تمام تلاش ما بر این است که محدودیت های به وجود آمده را برطرف کنیم که بر این اساس توزیع ارز در مرز مهران از ظهر امروز از سر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: مردم هیچ گونه نگرانی بابت دریافت ارز اربعین نداشته باشند، چرا که اگر در یک نقطه موفق به دریافت ارز نشوند، در سایر باجه های تعیین شده در شعب منتخب می توانند ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین