عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۰۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی:
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان این که دشمن امروز با شعار اصلاحات می خواهد اصالت ها و منابع ملت ها را غارت کند، گفت: برای تقابل با این مواجهه پر خطر دشمن باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفعیی یکشنبه شب در محفل سخنرانی حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت(ع) که در شبستان امام خمینی(ره) انجام شد، به هجمه تمام عیار دشمنان دین بر شعائر و ارزش های دینی اشاره کرد و اظهار داشت: در عصر حاضر حمله به ارزش های دینی همچون زیارت، توسل، شفاعت و استغاثه در قالب کلمات و جملات زیبا و شبه منطقی از حربه های مهم دشمن در جنگ روانی است.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام با بیان این که دشمن امروز با شعار اصلاحات می خواهد اصالت ها و منابع ملت ها را غارت کند، گفت: برای تقابل با این مواجهه پر خطر دشمن با کلمات معقول و زیبا ملت ها باید هوشیار باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان این که خطر حمله مستقیم به مبادی اعتقادی متکی بر ظواهر بازآرایی در عصر حاضر جدی تر از گذشته از سوی دشمن دنبال می شود، گفت: ابن تیمیه پایه گذار این جریان بود تا جایی که محمد بن عبدالوهاب سالها پس از او به ترویج این عقاید پرداخت و با تاسیس وهابیت به دنبال اقامه فرامین شیاطین برآمد.

وی ادامه داد: ابومصعب الزرقاوی که امروزه به عنوان پدر داعش نیز شناخته می شود فردی بود که در ادامه این جریان به دنبال اهداف جبهه تکفیری برآمد و جهان اسلام را مبتلا به تفرقه و مسائل برآمده از آن کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در ادامه با بیان این که حقوق بشر، حقوق زن و خانواده  و هزاران شعار زیبا به دنبال تاراج حقیقت و اصالت بشری هستند، ابراز داشت: باید توجه داشت که همین شعار زیبای حقوق بشر است که امروز شاهد هستیم دشمن متکی بر چنین ادبیاتی ملت های مظلومی همچون بحرین، یمن، عراق و سوریه و ملت های مسلمان از زیر تیغ آن عبور می دهد و قتل و خونریزی ها بر پا داشته است.

وی ادامه داد: حقوق زن، شعار زیبایی شده برای ابزاری کردن زن و به لجن کشیدن هویت او؛ این در حالی است که ظاهر همه این شعار ها افق های قابل قبول عقلی و اخلاقی را دنبال می کند و دشمن با این تظاهر به دنبال برچیدن حدود و ارزش های دینی و عقلی است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین