عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
رئیس سازمان تبلیغات:
حجت الاسلام والمسلمین قمی انقلاب اسلامی را مبتنی بر فرهنگ عاشورا دانست و گفت:آنچه باید محقق شود، ایستادگی آحاد جامعه پای این اسلام اصیل و انقلابی و انقلاب اسلامی است؛ عاشورا از مهمترین جایگاه هایی است که به تحکیم انقلاب اسلامی منجر می شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین  قمی صبح امروز در مراسم گردهمایی مبلغان اربعین حسینی که در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت مساله اربعین و انقلاب اسلامی گفت: تحکیم گام های انقلاب اسلامی در مسیر اربعین محقق می شود.

وی با اشاره به پیش فرض های انقلاب اسلامی افزود: یکی از پیش فرض های مهم در این مسیر آن است که مبلغ اربعین در زمره خادمین الحسین(ع) است و وظایف مهم خود را نیز در این زمینه انجام دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ در این دهه پرمخاطره انقلاب که مردم باید در عرصه های مختلف حاضر باشند، راهی نداریم جز تبیین اسلام انقلابی و این مسیر یعنی مسیر اربعین و عاشورا از مولفه های مهم اسلام انقلابی است.

وی گفت: اسلامی که امام خمینی(ره) با بهره گیری از معارف ناب اسلامی به دنیا عرضه کردند، همان اسلام مبتنی بر فرهنگ عاشورا است و این مسیر نورانی باید در عرصه های مذهبی و مناسک عاشورایی جدی دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی اظهارکرد: آنچه باید محقق شود، ایستادگی آحاد جامعه پای این اسلام اصیل و انقلابی و انقلاب اسلامی است؛ عاشورا از مهمترین جایگاه هایی است که به تحکیم انقلاب اسلامی منجر می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین