عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
اتاق جنگ اقتصادی هیأت
گزارش فعالیت ها اتاق جنگ اقتصادی هیأت یامهدی (عج) واوان
عقیق:به گزارش روابط عمومی مسجد حضرت امام موسی بن جعفر (ع)، اتاق جنگ و جهاد اقتصادی مسجد حضرت امام موسی بن جعفر (ع) واوان و هیئت یامهدی (عج) در سال حمایت از کالای ایرانی با حضور جمعی از نخبگان حوزوی و دانشگاهی، فعالیت خود را آغاز نمود.

حجت الاسلام سیدحسین موسوی مدیر حضرت یامهدی (عج) در جلسه آغاز به کار اتاق جنگ اقتصادی هیأت، با اشاره به قرار گرفتن اتاق جنگ آمریکا در وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: در شرایطی که دولت عزمی جدی برای برون رفت از وضعیت بحران اقتصادی کشور ندارد، مردم باید به صورت جهادی وارد عرصه جنگ و جهاد اقتصادی شوند.

یکی از طرح‌های پیشنهادی اتاق جنگ و جهاد اقتصادی هیأت، امضای طومار «ایرانی_می_خریم» توسط عزاداران حسینی در دهه اول محرم الحرام ۱۴۴۰ بود. با اجرایی شدن این طرح، عزاداران حسینی قبل از ورود به مسجد حضرت امام موسی بن جعفر (ع) با امضای طوماری برای خرید مایحتاج خود از میان کالاهای ایرانی متعهد شدند. در این طرح قریب هزار نفر با امضای خود برای خرید کالای ایرانی پیمان بستند.

photo_2018-10-03_03-39-04

یکی دیگر از اقدامات حمایت از کالای ایرانی انجام شده در هیأت یا مهدی (عج) واوان، ایجاد غرفه جهت عرضه کالای ایرانی در کنار مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) بود که با استقبال عزاداران مواجه شد. نوشت‌افزار، کفش، پوشاک از جمله اقلامی بودند که در این غرفه و در جهت حمایت از کالای ایرانی عرضه شد.

photo_2018-10-03_03-34-32



منبع:هیئتنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین