عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیات دولت عنوان کرد:
وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه ویزا با توجه به افزایش قیمت ارز، افزایش قیمت خواهیم داشت، گفت: رقمی که تاکنون به ما اعلام شده همان حدود ۸ هزار تومان برای هر دلار است.
عقیق:عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در حاشیه نشست هیات دولت، با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی مبنی بر وضعیت موکب‌های ایرانی در مراسم اربعین امسال اظهارداشت: یک هفته پس از پایان اربعین سال گذشته، ستاد اربعین را شکل دادیم و همه اقداماتی که برای یک سفر خوب، راحت و امن لازم است، به کمک ۲۵ دستگاه اجرایی، پیگیری کردیم.

وی افزود: امسال، تدارکات سفر از منظر زیرساخت‌ها مانند پارکینگ و جاده‌ها و هم از منظر امنیت بهتر از سال گذشته است. همه برنامه‌هایی که تاکنون آماده شده نوید یک سفر زیارتی خوب را می‌دهد.

رحمانی فضلی با اشاره به افزایش قیمت ارز گفت: در حوزه ویزا با توجه به افزایش قیمت ارز، افزایش قیمت خواهیم داشت و به دنبال آن هستیم که در صورت توافق، این رقم را کاهش دهیم اما رقمی که الان به ما اعلام شده همان حدود ۸ هزار تومان برای هر دلار است.

وی در خصوص سهمیه بندی سوخت نیز اظهار داشت: سهمیه بندی مطرح نیست؛ با توجه به قاچاق سوخت که در جلسه شورای امنیت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شد، در حال حاضر بین ١٠ تا ١٥ میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می شود و در استان های مرزی بیش از ٦٠٠ هزار کارت سوخت وجود دارد.

وزیر کشور ادامه داد: پیشنهاد شد که مجددا کارت‌ها احیا شود و توسط خود افراد در محل های سکونت مورد استفاده قرار گیرد.

وی در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان برای شهرداران و استعلام از مجلس در این خصوص تصریح کرد: برای اینکه حقوق شهرداران حفظ شود ما همه راه‌ها را می‌رویم و اگر مجبور باشیم استفساریه نیز اخذ خواهیم کرد. این قانون حدود ١٤ استاندار را شامل می‌شود و نیت ما این است که اولویت را به معاونین استانداران اختصاص دهیم چراکه وقتی استاندار تغییر کند، سلسله تغییراتی در معاونت‌ها و فرمانداری‌ها رخ خواهد داد.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین