عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشوراز برپایی ۵۱ موکب در هشت محور کشورهای ایران و عراق جهت خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.
عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی اظهار کرد: ۵۱ موکب در هشت محور مهران، چزابه، شلمچه، سیستان و بلوچستان، کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا جهت خدمت‌رسانی زائران اربعین حسینی برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های این کاروانهای تدارکاتی از محل موقوفات مرتبط و کمک خیران تامین شده است، تصریح کرد: در موکب‌الرضا(ع) اداره کل اوقاف خراسان رضوی، ۴۰ خادم افتخاری برای خدمت‌رسانی به زائران حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به راه‌اندازی موکب‌الرضا (ع) در کربلای معلی گفت: علاوه بر استان خراسان رضوی، استانهای کردستان، اردبیل، چهار محال و بختیاری نیز در این موکب همکاری خواهند داشت.

 محمدی افزود: ۴۶ موکب در داخل کشور عراق، موکب ثقلین درعمود ۱۲۱۷ و ۴ موکب داخل کشور ایران با نظارت سازمان اوقاف به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز ایران تقاضا دارم جهت برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی تلاش کنند.

گفتنی است خیرینی که می‌خواهند به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند، مبالغ خود را به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۱۷۸۳۹۹۶۸۰ یا شماره حساب ۰۳۴۹۱۲۳۹۷۵۰۰۵ به نام خدمت به زائران اربعین واریز کنند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین