عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اعتبار ۵۰ روزه ویزا اربعین خبر داد و گفت: دریافت روادید از طریق سامانه سماح هزینه زائران را کاهش می دهد و این در حالی است که دریافت ویزا شخصی برای افراد با نرخ ارز بازار آزاد محاسبه می شود.
عقیق:مرتضی آقایی در گفتگویی با اشاره به اینکه اعتبار ویزا صادر شده برای زائران اربعین50 روزه است، گفت: این مهم در حالیست که زائران می توانند 30 روز در کشور عراق حضور داشته باشند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: باید یادآور شد که بر اساس تصمیم گیری ها تا 3 روز مانده به اربعین صدور ویزا ادامه دارد اما زائرانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند انجام ثبت نام در سامانه سماح را به تعویق نیاندازند
 

آقایی افزود: همچنین باید یادآور شد هزینه روادید اربعین امسال برابر با 41 دلار تعیین شده است از این رو افرادی که به صورت آزاد و بدون ثبت نام در سامانه سماح قصد ورود به خاک عراق را دارند باید از طریق بازار آزاد ارز تهیه کنند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه نرخ ارز تعیین شده در سامانه سماح بر اساس نرخ بازار ثانویه است، تصریح کرد: بنابراین ثبت نام در سامانه سماح و دریافت روادید هزینه زائران را کاهش خواهد داد و در غیر این صورت افراد باید ارز با نرخ بیش از 15 هزار تومان را خریداری کنند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین