عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
به گزارش عقیق در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، از سوی جامعه ایمانی مشعر، نمایشگاه "جامع نیازمندی‌های اربعین" در قم برگزار می‌شود.
عقیق:بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه، عرضه محصولات و خدمات فرهنگی،‌ بهداشتی،‌ رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین است.

غرفه‌های فرهنگی نمایشگاه "جامع نیازمندی‌های اربعین" شامل معرفی موکب های خارجی و اقدامات انجام شده در سال‌های قبل و در مسیر پیاده‌روی اربعین، پاسخ‌گویی به شبهات، معرفی بچه‌های گروه امانتداری در نجف، برگزاری کتابخوانی ، معرفی طرح‌های نائب الشهید و شهدای راه کربلا می‌شود.

همچنین بخش رفاهی این نمایشگاه شامل غرفه‌های ایرانسل، همراه اول و سیم‌کارت‌های عراقی، معرفی طرح‌های اربعین، فروش کفش و کوله پشتی، مشاوره و بسته‌های اربعین است.

یادآور می‌شود در فروشگاه فرهنگی این نمایشگاه، فروش چای هیأت، کفش، محصولات فرهنگی، کتیبه و پرچم و نوشت افزار‌های اسلامی ایرانی،  چوب‌های پرچم آنتن و دسته سلفی، ارائه می‌شود.

گفتنی است، این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه تا جمعه ۱۳ مهرماه، از ساعت ۱۵ عصر تا ۱ بامداد در شبستان امام هادی‌(علیه‌السلام) واقع در ورودی درب یک مسجد مقدس جمکران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین