عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
پلارک خبر داد:
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین از صدور ویزا رایگان برای خادمین و موکب داران بر اساس سهیمه بندی خبر داد.
عقیق:«حسن پلارک» رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین در گفتگویی با اشاره به اینکه هم اکنون پیگیر توافقات بین ایران و عراق در خصوص نحوه صدور روادید، انتقال کالاها و ... هستیم، گفت: همچنین توافقی با دولت برای صدور مجوز خروج کالاهای موکب داران انجام شده است.

وی اظهار کرد: با موافقت وزارء جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مجوزها برای انتقال امکانات، وسائل و خودروها از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه صادر شده و هم اکنون در حال تهیه شیوه های اجرایی برای گمرک کشور هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: همچنین عراق نحوه صدور ویزا برای خادمین، موکب داران و گروه هایی که دارای مجوز و پروانه موکب داری و خدمت رسانی هستند را مشخص کرده است از این رو بر اساس سهمیه مشخص شده ویزا رایگان به این افراد ارائه می شود

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین با اشاره به اینکه 1200 موکب ایرانی در ایام اربعین به زائران خدمات ارائه می دهند، خاطرنشان کرد: بر این اساس 60 درصد موکب ها در داخل عراق برپا خواهند شد و 40 درصد مابقی در مرزها و نقاط دیگر داخلی در خدمت زائران هستند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین