عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
رفتن به اين خيمه هاي رمضاني، چيزي نيست جز گذراندن وقت به صورت بيهوده زيرا افراد در اين خيمه ها گردهم مي آيند و بجاي عبادت و دعا کردن،‌ وقت خود را به جک گفتن،‌ لطيفه تعريف کردن،‌ بازي کردن و چرت و پرت گويي مي گذرانند.
عقیق: شيخ "غالب الربابعه" امام جماعت و خطيب مسجد "ملک حسين بن طلال" در امان پايتخت اردن،‌ در جديد ترين سخنراني خود، به جوانان توصيه کرد که در ماه مبارک رمضان دست از اينترنت بردارند!

وي با هدف توجيه اين توصيه خود گفت: متأسفانه اينترنت در بيشتر حالت ها، جوانان را اغفال مي کند و آنان را از عبادت و ذکر خداوند متعال دور مي کند لذا بهتر است در ماه رمضان سيم رايانه هاي خود را قطع کنند تا دست از استفاده کردن از اينرنت بکشند.

"غالب الربابعه" همچنين به جوانان توصيه کرد که از رفتن به "خيمه هاي رمضاني" که در محله هاي مختلف توسط اهالي محل براي گردهم آمدن هاي شبانه داير مي شود،‌ پرهيز کنند.

او در اين باره گفت: رفتن به اين خيمه هاي رمضاني، چيزي نيست جز گذراندن وقت به صورت بيهوده زيرا افراد در اين خيمه ها گردهم مي آيند و بجاي عبادت و دعا کردن،‌ وقت خود را به جک گفتن،‌ لطيفه تعريف کردن،‌ بازي کردن و چرت و پرت گويي مي گذرانند.

امام جماعت و خطيب مسجد "ملک حسين بن طلال" در امان همچنين به جوانان توصيه کرد که حداقل در ماه رمضان از رفتن به قهوه خانه ها پرهيز کنند زيرا علاوه بر مضرات بدني، موجب تلف شدن وقت مفيد جوانان و دور کردن آنان از عبادت و ذکر خداوند مي کند.

شيخ "غالب الربابعه" در پايان گفت: متأسفانه برخي افراد وجود دارند که در ماه رمضان روزه مي گيرند اما نماز نمي خوانند و يا برخي دختران و زنان روزه مي گيرند اما حجاب بر سر نمي کنند و يا حجاب مناسبي ندارند. اين مسأله يک بحران است که مسلمانان بايد بيشتر به آن توجه کنند زيرا حل کردن آن سخت نيست.


منبع:جام

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین