عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹
آیت الله نمازی:
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ملت ایران با تفکر توحیدی در برابر دشمنان اسلام به صحنه آمد و قد علم کرد و با وحدت و یکپارچگی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد و پرچم پرافتخار اسلام ناب را برفراز سرزمین مقدس ایران به اهتزار در آورد.
عقیق: آیت الله نمازی،  در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان جهاد کاشان، با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ، همزمانی سالروز دفاع مقدس با ایام سوگواری سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را حامل پیام خاصی دانست و گفت: انقلاب اسلابی ایران از تفکر توحیدی عاشورا نشأت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: ملت ایران با تفکر توحیدی در برابر دشمنان  اسلام به صحنه آمد و قد علم کرد و با وحدت و یکپارچگی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد و پرچم پرافتخار اسلام ناب را برفراز سرزمین مقدس ایران به اهتزار در آورد

عضو خبرگان رهبری با بیان این که مکتب عاشورا منشا اقتدار و عزت ملت ایران است، گفت: همانطورکه خداوند و پیامبرش عزیز است، امت اسلامی هم باید عزیز و سربلند باشند تا بتواند در برابر استکبارجهانی با قدرت مقاومت کند.

وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری از فرهنگ عاشورایی و توحیدی اسلام الهام گرفتند، گفت :دشمنان اسلام بدانند همانطورکه طی 40 سال گذشته مسئولین و ملت ایران تمام قد در برابر تمام توطئه های آنان مقاومت کردند، از این به بعد نیز از انقلاب، نظام و اسلام عزیز جانانه دفاع خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آرزوی موفقیت برای نیروهای مسلح ایران، خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، گفت : امیدواریم خداوند تمام توطئه های استکبارجهانی، صهیونیست ها، آل سعود و  ... را به دست توانای ملت ایران و نیروها مقتدر مسلح کشورمان خنثی کند.


منیع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین