22 مهر 1400 8 (ربیع الاول 1443 - 49 : 06
کد خبر : ۹۷۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
حاج سید مجید بنی فاطمه:
سید مجید بنی‌فاطمه با اشاره به ارادت خود نسبت به حجت‌الاسلام حسینی از دوران کودکی گفت: یکی از دلایل محبوبیت ایشان این بود که به هر آنچه می‌گفت، عمل می‌کرد.
عقیق:مراسم ترحیم و یادبود حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی حسینی روز گذشته (یکشنبه سوم تیرماه) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله ری‌شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسینی(ع)، محمدباقر قالیباف، حجج اسلام سیدمجتبی و سید‌مسعود خامنه‌ای، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی، حسین شیخ‌الاسلام مدیرکل سابق امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار حسین نجات جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعۀ موقت تهران، علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، آیت‌الله جاودان استاد اخلاق، آیت‌الله محمدباقر تحریری تولیت مدرسۀ علمیه مروی و بسیاری از چهره‌های فرهنگی و حوزوی دیگر در مسجد فائق برگزار شد.

«سید مجید بنی‌فاطمه» مداح اهل بیت(ع) در حاشیۀ این مراسم در گفت‌وگویی دربارۀ شخصیت و ویژگی‌های مرحوم حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر حسینی گفت: ما از دوران بچگی نسبت به حجت‌الاسلام حسینی ارادت داشتیم و مثل بسیاری از مردم همراه با خانواده به کلاس درس اخلاق ایشان می‌آمدیم و کسب فیض می‌کردیم.

وی با بیان این مطلب که "من آرزوی دیدار حجت‌الاسلام حسینی را داشتم"، اظهار کرد: به‌خاطر دارم که روزی سفری به مشهد مقدس داشتیم که آن سفر را با مرحوم حسینی رفتیم.

بنی‌فاطمه با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام حسینی بسیار فرد کم‌حرف و کتومی بود، گفت: حدود 10 یا 12 سالی بود که دیگر ایشان را ندیدم تا این روزهای اخیر که خبر وفات ایشان را دریافت کردم.

این مداح اهل بیت(ع) در پاسخ به این سؤال که علت محبوبیت بسیار حجت‌الاسلام حسینی میان مردم چیست، خاطرنشان کرد: مرحوم حسینی به هرآنچه می‌گفت عمل کرد و این مهم‌ترین موضوع در این زمینه است.


منبع:تسنیم
گزارش خطا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: