10 خرداد 1401 1 ذی القعده 1443 - 33 : 12
کد خبر : ۹۶۲۰۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌های مجموعۀ سرچشمه در این ماه اعلام شد.

عقیق:روح‌الله علی‌اکبری مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر«سرچشمه» در گفت‌وگویی با اعلام خبر برگزاری ویژه‌برنامه‌های این موسسه در ماه مبارک رمضان گفت: موسسه فرهنگی سرچشمه همچون سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع و متعددی برای خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

وی افزود: این برنامه‌ها از اقامه نماز جماعت صبح شروع و سپس نمازگزاران به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخته، سپس اساتید حوزه قرآن به رفع اشکالات روخوانی، صوت و لحن می‌پردازند.  

علی‌‌اکبری همچنین در خصوص مراسم جزءخوانی قرآن اظهار کرد: همه روزه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در محل مقتل شهدای گرانقدر هفتم تیر و در جوار دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود؛ در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین اکبرنژاد نکات اخلاقی و دینی آیات قرائت شده را بیان می‌کند.

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر«سرچشمه» یادآور شد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری درخصوص افطاری ساده این موسسه همچون سنوات گذشته پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در فضای موسسه افطاری ساده‌ای در نظر گرفته است، که در اختیار روزه‌داران و عموم مردم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه کوچه شهید صیرفی‌پور است و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: